Codemasters® en Koch Media hebben vandaag aangekondigd dat F1® 2019, het officiële spel van het 2019 FIA FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIP™, twee maanden eerder in het F1® seizoen verscheept zal worden en wereldwijd uitkomt op vrijdag 28 juni 2019. De game zal worden uitgebracht gedurende het Oostenrijkse Grand Prix-weekend en, in tegenstelling tot voorgaande iteraties, vóór de Britse, Duitse en Hongaarse Grands Prix. F1® 2019 is al bijna twee jaar in ontwikkeling en is daarmee de meest ambitieuze lancering in de geschiedenis van de franchise en zal beschikbaar zijn voor het computer entertainment systeem PlayStation®4, de Xbox One familie van apparaten inclusief de Xbox One X en Windows PC (DVD en via Steam).

In samenwerking met F1® kunnen spelers voor de allereerste keer achter het stuur kruipen van een 2019 auto, speciaal ontworpen in samenwerking met het technische team van F1®, aangevoerd door Ross Brawn en Pat Symonds. De auto, beschikbaar in Multiplayer, houdt zich aan de voorschriften van 2019 en komt met een reeks livery-ontwerpen die spelers een nieuw level van personalisatie aan zal bieden. De 2019 F1® team liveries zullen op de 2019 auto verschijnen in vroege marketingmaterialen, maar zullen uiteindelijk worden vervangen door de definitieve Team auto’s voorafgaand aan de release.

Na zich gevestigd te hebben als een van de best gewaardeerde race franchise aller tijden, zal F1® 2019 voortbouwen op het succes van eerdere iteraties en een ervaring leveren die de kwaliteit en productiewaarden van zijn real-life race-tegenhanger overtreft. F1® 2019 bevat verschillende nieuwe gamefuncties die in de komende maanden onthuld worden. Om de eetlust alvast wat op te wekken heeft Codemasters vandaag de F1® 2019 Teaser Trailer uitgebracht die een deel van de gloednieuwe look & feel van het spel toont.

“We zijn verheugd om F1® 2019 eerder in het Formula 1®-seizoen uit te brengen, zodat de game kan worden gespeeld op het moment dat de kampioenschappen in de echte wereld vorm beginnen te krijgen,” aldus Paul Jeal, F1® Franchise Director bij Codemasters. “Onze nauwe relatie met Formula 1® heeft een belangrijke rol gespeeld in het bereiken van deze doelstelling voor de franchise. In aanvulling op onze bijna twee jaar durende ontwikkelingscyclus heeft dit ons toegestaan om een aantal opwindende nieuwe functies en andere primeurs voor de franchise te ontwikkelen. We kunnen niet wachten om deze te delen met de gemeenschap in de komende maanden.”

“De spannende samenwerking met Ross Brawn en Pat Symonds heeft voor de speler nieuwe niveaus van personalisatie in F1® 2019 gecreëerd door de toevoeging van de nieuwe reguliere auto”, zegt Lee Mather, F1® 2019 Game Director bij Codemasters. “Met de aanhoudende groei van de F1®-reeks is het geweldig om spelers meer controle en mogelijkheden qua auto- en coureur personalisatie te geven en we kunnen niet wachten om de komende maanden meer te vertellen over de nieuwe multiplayer-functies.”

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x