Nu in zijn 15e jaar, de bekroonde Total War (TM) blijft een unieke combinatie van enorme schaal real-time gevechten en een verslavende turn-based campagne spel van staatsmanschap, politiek en rijk gebouw bieden. Total War: Warhammer zal de serie naar een rijk van groot hoog fantasie te nemen voor de allereerste keer in zijn geschiedenis. Onze regels zijn veranderd, en met verandering komt oorlog op een schaal nog ongedachte. De oneindig diepe en rijke universum van Warhammer luidt een nieuw tijdperk voor Total War. Reusachtige monsters, vliegende wezens, legendarische helden en stormen van magische kracht nemen hun plaats op het slagveld, naast duizenden krijgers botsende in real-time tactische gevechten.
In de turn-based campagne spel, zullen de spelers vinden de Oude Wereld een meedogenloze en verraderlijke plek, gevuld met eindeloze oorlog en sluw allianties gelijk. Welk ras je kiest om te spelen als en hoe je verovering zoekt, wordt u geconfronteerd met een conflict dat dreigt de hele structuur van de werkelijkheid te scheuren uit elkaar.
De eerste in een epische trilogie van titels, Total War: zal WARHAMMER leveren honderden uren gameplay absorberen. Het zal combineren met twee andere standalone termijnen en extra content packs om de grootste Total War-ervaring ooit te creëren.
Dit is wat project leider: Ian Roxburgh vermeld.
[box type=”shadow” ]”We’ve always loved the Warhammer universe, and couldn’t wait to approach it with the same colossal scale and authenticity that has characterised our titles for the last 15 years,”[/box]