Home Featured Tom Clancy’s Without Remorse review

Tom Clancy’s Without Remorse review

De in 2013 overleden Tom Clancy is een bekende auteur van vele bekende boekenseries die zich allemaal afspelen op militair gebied. Naast de boeken zijn er vele games gemaakt waar de beste man zijn medewerking aan heeft verleend. Denk hierbij aan Splinter Cell, Rainbow Six, Ghost Recon en The Division om er een paar op te noemen. Ook zijn er een aantal boeken van Tom Clancy verfilmd. De volgende films zijn er namelijk al verschenen:

• The Sum of All Fears
  • Jack Ryan: Shadow Recruit
  • Patriot Games
  • Clear and Present Danger
  • The Hunt for Red October

Ook heeft Amazon Prime sinds 2018 een Jack Ryan serie die gebaseerd is op de werken van Tom Clancy.

Maar genoeg over wat er geweest is vandaag gaan we het hebben over de nieuwste film die onder het label van Tom Clancy valt genaamd: Tom Clancy: Without Remorse. Check hieronder de review!

Vandaag heeft Amazon Prime Video de nieuwste film gebaseerd op een verhaal van Tom Clancy op de streamingsdienst geplaatst. De film gaat over een Navy Seal genaamd John Kelly ( gespeeld door Michael B. Jordan ) die op missie is in Syrië om daar een CIA agent te redden die gegijzeld is door de Russische militaire dienst. Wanneer John Kelly 3 maanden thuis is word zijn zwangere vrouw Pam ( gespeeld door Lauren London ) vermoord door Russische agenten en word hij zelf ook een paar keer beschoten. John Kelly zorgt ervoor dat hij veilig is en naar het ziekenhuis kan. Wanneer John uit het ziekenhuis ontslagen word heeft hij nog één doel voor ogen en dat is wraak nemen op alles en iedereen die te maken met de dood op zijn zwangere vrouw.

Ik heb zelf Michael B. Jordan als acteur leren kennen in Black Panther waarin hij Erik Stevens oftewel Killmonger speelde. In Black Panther vond ik hem als acteur al heel sterk maar hij gooit het in deze film nog een stukje hoger. Je ziet de acteur echt in zijn rol als John Kelly en je voelt echt met hem mee. De film is geen simpele wraakfilm zoals John Wick want hier zit een diep verhaal achter. De actie is van goed niveau en het verhaal zit erg goed in elkaar.

Hou je van een vette actie film met een goed verhaal die je van het begin tot aan het eind weet te boeien? Dan ben je bij Tom Clancy’s Without Remorse bij het goede eind. De film duurt zo’n 1 uur en 40 minuten en ikzelf heb me geen moment verveeld. Een dikke aanrader voor de liefhebbers van een goede actiefilm.