Home Gadgets Tien jaar wereldwijd marktleiderschap voor Samsung in Digital Signage

Tien jaar wereldwijd marktleiderschap voor Samsung in Digital Signage

by Mark van Truijen

Als het gaat om het aantal verkochte stuks is Samsung voor het tiende jaar op rij wereldwijd marktleider in digital signage. Dat blijkt uit data van IHS Markit, marktonderzoeker op het gebied van digital signage. Samsung voert de markt voor digital signage sinds 2009 aan.

“Samsungs oplossingen rekken de grenzen van het mogelijke keer op keer op”, zegt Evert Van Camp, Display Director van Samsung Benelux. “De ranglijsten van IHS bevestigen onze jarenlange toewijding om partners de tools te bieden die zij nodig hebben om steeds realistischere en meeslependere kijkervaringen te creëren. We blijven de industrie stimuleren door in te spelen op veranderende klantbehoeften en door de toekomst van schermen continu te laten zien.”

Volgens het IHS Technology-rapport “Public Displays Market Tracker” is Samsung verantwoordelijk voor 25,8% van de totale verkopen in de wereldwijde markt voor digital signage in 2018*.

De nieuwste toevoegingen aan het Smart Signage-portfolio zijn dynamisch en veelzijdig. Verschillende toonaangevende producten zijn bekroond in diverse categorieën. Iedere oplossing is op maat gemaakt voor allerlei doeleinden en verticale markten, waaronder retail, fastfood-restaurants, luchthavens, DOOH, advertenties, grootzakelijk, onderwijs, entertainment, hospitality en openbaar vervoer. Deze displaytechnologieën bieden een krachtiger visuele ervaring dan normale signage-oplossingen.

  • QLED 8K Signage – Met de hoogste resolutie en AI-upscalingtechnologie versterkt QLED 8K Signage ieder beeld. Beelden worden helderder en kleurrijker weergegeven met aandachttrekkende content tot gevolg. Met de slimme AI-upscalingtechnologie kunnen eigenaren en adverteerders content produceren voor lagere kosten en in lagere resolutie, terwijl het scherm het nog steeds in prachtige 8K-kwaliteit weergeeft. Qled 8K signage is door vakblad Installation uitgeroepen tot ‘Winner of the AV News Award’ in de categorie Digital Signage Innovation of the Year en ‘Best of Show’ op ISE 2019.Semi-Outdoor OMN/OMN-D Series – Deze serie levert continue zichtbaarheid, zelfs bij direct zonlicht, en is ontworpen voor gebruik in etalages. Kabels die overzichtelijk kunnen worden weggewerkt, gebruiksvriendelijke software en een duurzaam, energiezuinig scherm maken de OMN/OMN-D Series een uitstekende keuze voor retailers. De OMN-D Serie is dubbelzijdig en geeft bedrijven de mogelijkheid om naar binnen en buiten te zenden. De OMN/OMN-D Series zijn ook bekroond met een ‘2019 Top New Technology’ award in All-Weather Displays.
  • Full-Outdoor OHN/OHN-D Series – De OHN Series zijn uitstekend zichtbaar door het IK10-gecertificeerde Magic Protection Glass. De schermen zijn bovendien duurzaam, water- en stofbestendig en hebben een IP56-certificaat. De OHN-D is dubbelzijdig en ideaal voor het trekken van de aandacht bij bushaltes of op straat.
  • QMR/QBR Series – Deze nieuwe 2019 UHD 4K displays zijn sterk verbeterd. Met smallere randen en een symmetrisch design zijn deze schermen erg geschikt voor gebruik in winkelcentra, retaillocaties en vliegvelden. Slimme UHD-upscaling en een niet-reflecterend scherm vergroten de leesbaarheid.
  • Samsung Flip – Dit interactieve, 55 inch digitale flipboard zorgt voor meer productiviteit en samenwerking op het werk. Samsung Flip heeft een ergonomisch ontwerp en een natuurlijke schrijfervaring op een verrijdbaar onderstel. Samsung Flip maakt creatief en effectief vergaderen mogelijk en is daarvoor bekroond met de ‘AV News Award Presentation Innovation of the Year’ en ‘2019 Top New Technology’ award in de categorie Unified Communication & Collaboration.

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x