Home Gaming The Witcher 3 PC krijgt een grafische en stabiliteit patch; console versie volgt

The Witcher 3 PC krijgt een grafische en stabiliteit patch; console versie volgt

by Mark van Truijen

CD Projeckt Red heeft een patch uitgebrachtg voor The Witcher 3, deze verbeterd de stabiliteit, verbeterd de performance, en geeft spelers de mogelijkheid om hun voordeel te halen uit wat grafische opties.

De volledige lijst van de patch hieronder :

  • Improves stability in gameplay and the UI
  • Improves performance especially in cutscenes and gameplay
  • Fixes grass and foliage popping that could occur after density parameters were changed
  • Improves Nvidia Hairworks performance
  • Boosted texture anisotropy sampling to 16x on Ultra preset
  • Sharpen Post-process settings extended from Off/On to Off/Low/High
  • Blood particles will now properly appear after killing enemies on the water
  • Corrects a bug where player was able to shoot bolts at friendly NPCs
  • Improves menu handling
  • Corrects an issue with Stamina regeneration while sprinting
  • Fixes a cursor lock issue that sometimes occcured when scrolling the map
  • Generally improves world map focus
  • Improves input responsiveness when using keyboard
  • Corrects some missing translations in the UI
  • Corrects an issue in dialogue selections
  • Rostan Muggs is back
  • Minor SFX improvements

CD Projekt Red laat weten dat de patch voor de console snel volgt.

Onze review volgt later deze week, wij zijn de game momenteel druk aan het testen.

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x