Home Gaming The Stone of Madness geeft je controle over 5 zielen die op het punt staan te breken

The Stone of Madness geeft je controle over 5 zielen die op het punt staan te breken

by Jos Vis

Merge Games bestaat uit een opvallende kunststijl gebaseerd op het werk van de beroemde schilder Francisco de Goya en is verheugd om hun hardcore real-time tactieken en stealth-game The Stone of Madness te onthullen. Voor het eerst in première op IGN’s Gamescom Studio, maak je klaar om als meerdere personages te spelen vanuit een isometrisch perspectief terwijl je een verraderlijk ontsnappingsplan bedenkt vanaf een plek gehuld in mysterie.

YouTube video


The Stone of Madness is een welkome aanvulling op het real-time tactiekgenre met een progressiesysteem dat de individuele personages zowel kan verbeteren als verzwakken. Elk begint met verschillende trauma’s en fobieën – afhankelijk van hoe je speelt, zal hun gezond verstand verslechteren, waardoor ze een “Stone of Madness” krijgen en nieuwe handicaps en negatieve effecten zoals paranoia, dementie of aanvallen van geweld veroorzaken. Dit verhoogt op zijn beurt de moeilijkheidsgraad van het spel. Personages kunnen ook positieve vaardigheden ontgrendelen of de negatieve effecten op hun gezond verstand omkeren door “Stones of Clarity” te vinden die verspreid zijn over het klooster. Sommige acties kunnen fobieën en andere mentale aandoeningen verergeren of zelfs nieuwe aandoeningen doen ontstaan.

Aan het begin van elk spel krijgt de speler de kans om een ​​ontsnappingsplan te selecteren, de speler ontdekt gebieden, gereedschappen en nieuwe personagevaardigheden. Elk ontsnappingsplan verschilt in vereisten en moeilijkheidsgraad, en dankzij verschillende ontsnappingsplannen en het willekeurig samengestelde klooster, is elke play-through van The Stone of Madness echt uniek voor de speler.

Met verschillende ontsnappingsplannen om uit te voeren, elk met unieke verhalen, doelen, speciale personages en andere verrassingen, biedt The Stone of Madness een rijke, dynamische real-time tactiekervaring voor spelers. Voeg het beheer van de psyche toe door middel van “negatieve karakterprogressie”, de trauma’s en fobieën van je ontsnapte gevangenen in The Stone of Madness voegen flexibele moeilijkheidsgraden toe aan dit dynamische stealth- en strategiespel.

The Stone of Madness lanceert lente 2021 op pc, Switch, PS5 en Xbox Series X. Houd de pagina’s Merge Facebook en Merge Discord in de gaten voor binnenkort meer informatie! Ga naar de Steam-pagina van de game om deze aan je verlanglijst toe te voegen.

The Stone of Madness wordt ontwikkeld dankzij de steun van Red.es. Deze steun wordt gedekt door het Europees Fonds voor Regionale Ontwikkeling (EFRO) van het Spaanse multiregionale operationele programma (POPE) 2014-2020. Teku Studio ontving de steun van het Red.es-programma voor het stimuleren van de videogame-industrie.

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x