Home Gaming Team17 gaat WW1 survival horror game CONSCRIPT uitgeven

Team17 gaat WW1 survival horror game CONSCRIPT uitgeven

by Pim, Sel

Team17 en de Australische ontwikkelaar Catchweight Studio hebben vandaag een samenwerking aangekondigd om CONSCRIPT naar de pc te brengen in 2024. Gedurende zes jaar gecreëerd door een enkele ontwikkelaar in Melbourne, Australië, dompelt CONSCRIPT spelers onder in de loopgraven van de Eerste Wereldoorlog in een survival horror ervaring geïnspireerd door de klassiekers van het genre.

Geplaatst in 1916 tijdens de Eerste Wereldoorlog, combineert CONSCRIPT de meedogenloze mechanica van klassieke horrorspellen in een samenhangende, gespannen en originele survival horror ervaring. In CONSCRIPT verkennen spelers de loopgraven van Verdun als een eenzame Franse soldaat die op zoek is naar zijn vermiste broer om ervoor te zorgen dat een thuis niet wordt gebroken.

Plannen. Verkennen. Overleven. Spelers zullen zich storten in de waanzin van de oorlog, betrokken raken bij brutale gevechten tegen vijandelijke soldaten, beperkte voorraden beheren en complexe omgevingspuzzels oplossen.

Om hands-on te gaan met CONSCRIPT, speel nu de demo op Steam. Media kunnen contact opnemen met de PR-vertegenwoordigers van Team17 voor ontmoetingsmogelijkheden in de Australische Paviljoen in de Business Hall van Gamescom.

CONSCRIPT Kenmerken:

Ervaar klassieke en methodische survival horror gameplay in een unieke historische setting: de Slag om Verdun.

Hoog her-speelbaar met verschillende moeilijkheidsgraden, meerdere eindes, ontgrendelbare kostuums en bonuswapens.

Weer verschillende vijandelijke soldaten en strijders af met verschillende WW1-melee-wapens en vuurwapens.

Overleef in een intense, angstaanjagende sfeer versterkt door een unieke pixelart-esthetiek en onderdrukkend geluidsontwerp.

Navigeer door gecompliceerd levelontwerp dat itembeheer en routenplanning bevordert, terwijl complexe omgevingspuzzels worden opgelost.

Onderscheidende WW1-thema-gebieden die met elkaar verweven zijn en elkaar overlappen.

“Catchweight Studio ben ik eigenlijk alleen,” zegt Jordan Mochi, oprichter van Catchweight Studio. “Dus, na zes jaar ontwikkeling, ben ik blij om steun te krijgen van de ervaren mensen bij Team17. CONSCRIPT is ontstaan uit mijn eigen liefde voor geschiedenis en mijn liefde voor survival horror. Ik droom al lang van het maken van games en het creëren van verhalen voor mensen om te spelen. In de afgelopen zes jaar ben ik blij geweest om een gemeenschap van spelers te zien groeien rond CONSCRIPT, en ik kijk ernaar uit om samen te werken met Team17 om het spel te lanceren voor de gemeenschap en spelers over de hele wereld in 2024.”

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x