Rise of the Ronin wijkt op een aantal manieren af van de soort spellen waar Team Ninja synoniem mee is geworden, waarvan de open wereld setting de belangrijkste is. Hoe goed het zijn open wereld uitvoert, is een punt van discussie, maar de ontwikkelaar wil blijven bouwen op de fundamenten die het heeft gelegd met de onlangs uitgebrachte actie RPG terwijl het vooruitkijkt naar zijn toekomstige spellen.

In een recent interview met VGC sprak Fumihiko Yasuda, de regisseur van Rise of the Ronin, over de uitdaging van het ontwikkelen van Team Ninja’s eerste open wereld spel, en zei dat het doel van de studio nu is om op die sjabloon te bouwen in de toekomst en te proberen “dingen te bereiken die we deze keer niet konden doen.”

“Rise of the Ronin was een grote uitdaging voor ons, omdat het iets is wat we tot nu toe niet hadden gedaan in termen van de mate van vrijheid en het verhaal terwijl we de actie gameplay behielden,” zei hij. “Ik geloof dat we het concept hebben kunnen realiseren, en ik hoop dat als spelers het spel in handen krijgen, ze het kunnen ervaren zoals we het oorspronkelijk hadden bedacht.

“Ik denk dat onze uitdaging voor de toekomst is om daarop voort te bouwen en misschien dingen te bereiken die we deze keer niet konden doen, en daarvanuit verder te bouwen.”

Yosuke Hayashi, de producent van Rise of the Ronin, voegde eraan toe: “We proberen altijd veel dingen te doen met elk spel, en we proberen altijd te gebruiken wat we in het verleden hebben geleerd voor wat we vervolgens gaan doen.

“Ik denk dat je met Rise of the Ronin zult zien dat het een soort samensmelting is van de spellen waar we in voorgaande jaren aan hebben gewerkt. We gaan gebruiken wat we hebben geleerd met Rise of the Ronin om ons werk in de toekomst verder uit te breiden.”

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x