Sekiro: Shadows Die Twice heeft de harten van fans veroverd en de top van de hitlijsten gehaald! Gesteund door een “Must Play” status op Metacritic die slechts één procent van alle games elk jaar1 bereikt en een Metacritic-reviewscore van 90+ op alle platformen, heeft de langverwachte game binnen 10 dagen meer dan 2 miljoen exemplaren wereldwijd verkocht op PlayStation, Xbox en pc – waarmee dit de snelst verkopende FromSoftware-IP tot nu toe is geworden.
”Sekiro: Shadows Die Twice heeft iets heel speciaals en unieks toegevoegd aan Activision haar game portfolio. Het was een eer om samen met FromSoftware een nieuwe franchise te introduceren aan gamers van over de hele wereld,” zei Michelle Fonseca, vice-president van Product Management en Marketing bij Activision. “De fans hebben de lancering van Sekiro: Shadows Die Twice tot één van de grootste lanceringen gemaakt die tot nu toe in 2019 plaatsvonden. De game presteert goed op alle platformen, inclusief de pc, en we zijn heel blij met de doorgaande ondersteuning van zowel gamers als pers. Het geeft veel voldoening om te zien hoe fans de vele uitdagingen op hun pad overwinnen.”
Op de dag dat Sekiro: Shadows Die Twice werd uitgebracht was het de nummer #1 bekeken game op Twitch en binnen een week is er meer dan 1.1 miljard minuten aan streams bekeken3.
Sekiro: Shadows Die Twice voert spelers naar een prachtige, duistere wereld met wrede vijanden, intense zwaardgevechten en meeslepende verticale verkenningstochten. Fans van FromSoftware zullen zich snel thuis voelen bij de grimmige gameplay van Sekiro: Shadows Die Twice, die weer helemaal om de gevechten draait. Dit keer kunnen spelers nieuwe functies, zoals prothetische armgereedschappen, combineren met instinctieve gevechten, en hun lot vervullen in een uitgestrekte wereld vol prachtige vergezichten, uniek wapentuig en huiveringwekkende vijanden.