Samsung Nederland maakt het op de luchthaven Schiphol gemakkelijker voor internationale reizigers om hun Note7 in te ruilen. Zij kunnen hun toestel bij een van de 4 CAPI-winkels inruilen voor een vervangende Samsung-smartphone of ontvangen het volledige aankoopbedrag terug.

Enkele Europese luchtvaartmaatschappijen hebben het advies van de Amerikaanse Federal Aviation Agency (FAA) opgevolgd om de Note7 tijdens vluchten niet toe te laten tot het ruim of de cabine van het vliegtuig. Het advies heeft met name impact op internationale Note7-bezitters die via Schiphol reizen. De Note7 is in Nederland niet geleverd. In samenwerking met de luchthaven heeft Samsung alle op Schiphol opererende luchtvaartmaatschappijen geïnformeerd over deze omruilmogelijkheid.

Reizigers in het bezit van een Note7 worden doorverwezen naar de CAPI-store op Schiphol Plaza en de See Buy Fly elektronicawinkels in Lounge 1,2 en 3. Daar wordt geregeld dat zij het volledige aankoopbedrag (t.w.v. € 849,-) retour ontvangen en kunnen zij direct een nieuwe Samsung-smartphone aanschaffen.

“De veiligheid van klanten heeft onze hoogste prioriteit. Wij willen onze Galaxy Note7-gebruikers op zoveel mogelijk locaties ondersteunen bij het inruilen van hun smartphone, ook op drukbezochte luchthavens”, zegt Menno van den Berg, Vice President Mobile van Samsung Nederland. “Wij realiseren ons dat het verbod op de Galaxy Note7 op sommige vluchten een ongemak is voor onze klanten. In samenwerking met retailer CAPI maken we het daarom voor reizigers op Schiphol gemakkelijk hun Note7 om te ruilen voor een andere Samsung-smartphone.”

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x