Home Gaming Sackboy: A Big Adventure krijgt een DLSS 3 performance-upgrade

Sackboy: A Big Adventure krijgt een DLSS 3 performance-upgrade

by Pim, Sel

Met meer dan 280 DLSS-verrijkte games en apps die vandaag beschikbaar zijn, is het duidelijk dat NVIDIA DLSS in hoog tempo wordt aangepast. DLSS 3 versnelt nu zelfs de prestaties in 30 uitgebrachte games, een 7X sneller tempo dan dat van DLSS 2 in de 6 maanden na de release.

Deze week is Sackboy: A Big Adventure is het laatste spel dat een DLSS performance-upgrade krijgt.

Sackboy: A Big Adventure krijgt een DLSS 3 performance-upgrade 
Toen Sackboy: A Big Adventure afgelopen oktober uitkwam, bevatte het ondersteuning voor DLSS 2 en bevatte het ray traced reflecties, ray traced schaduwen en ray traced ambient occlusion effecten. Dit avontuur is een ware vuurproef voor elk systeem wanneer het in 4K wordt gespeeld met alle opties maximaal.

De nieuwste update voor Sackboy: A Big Adventure brengt ondersteuning voor NVIDIA DLSS 3, NVIDIA Reflex en Shader Execution Reordering (SER), waardoor de prestaties voor gamers met een GeForce RTX 40-series worden verveelvoudigd.

De nieuwste update voor Sackboy: A Big Adventure is nu beschikbaar.

Op 11 april toont full ray tracing ‘Night City’ in een heel nieuw licht
Ter herinnering: volgende week verschijnt de technologische preview van Cyberpunk 2077’s ray tracing: Overdrive Mode verschijnt op 11 april.

De technologie preview voor Cyberpunk 2077’s ray tracing: Overdrive Mode verbetert de al onvoorstelbare beelden van het spel met volledige ray tracing, ook wel bekend als path tracing. Het biedt een voorproefje van de toekomst van full ray tracing en NVIDIA werkt samen met CD PROJEKT RED aan verdere full ray tracing verbeteringen, bug fixes en prestatie-optimalisaties.

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x