De vorst in februari kon het momentum van de GeForce RTX niet vertragen. Deze week kunnen Rainbow Six Siegespelers NVIDIA Reflex gebruiken, een paar nieuwe games worden geleverd met NVIDIA DLSS-technologie, het is nu gemakkelijker voor Unreal Engine-ontwikkelaars om DLSS en Reflex aan hun games toe te voegen, en creatieve applicaties gebruikers krijgen een boost door DLSS.
GeForce-gamers die Rainbow Six Siege spelen, krijgen een gerichte upgrade
In bijna alle sporten kan de juiste uitrusting de deelnemers helpen hun volledige potentieel te bereiken. Competitieve games zijn geen uitzondering, waar betere GPU’s, beeldschermen, randapparatuur en goede software kunnen leiden tot een fractie van een seconde verbeteringen in het aimen, wat het verschil kan zijn tussen digitaal leven of dood.
Rainbow Six Siege spelers met een GeForce 10-serie GPU en nieuwer kunnen nu de openbare testserver downloaden, de Vulkan-versie uitvoeren en NVIDIA Reflex uitproberen voordat het naar de hoofdgame gaat. Ga naar het menu met weergaveopties en schakel NVIDIA Reflex Low Latency in.
Een fractie van een seconde te laat zijn, is het verschil tussen het winnen of verliezen, dus het verminderen van de systeemlatentie kan een enorme zegen zijn voor spelers van Rainbow Six Siege. Met NVIDIA Reflex wordt de systeemlatentie aanzienlijk verminderd, waardoor het gemakkelijker wordt om op vijanden te richten en het reactievermogen van uw pc te verbeteren.