Met de wereldwijde uitrol van het RICOCHET Anti-Cheat-stuurprogramma op kernelniveau op pc, zag Call of Duty: Warzone een significante daling van in-game cheatrapportage, volgens interne gegevens. #TeamRICOCHET was in staat om accounts snel te vangen en uit te schakelen, waardoor valsspelen in Warzone tijdens de vakantie tot een historisch dieptepunt kwam.
Naarmate de tijd vorderde, hebben cheat-ontwikkelaars naar nieuwe manieren gezocht om het spel te exploiteren. Sommigen zijn erin geslaagd, velen niet. Hoewel een recente stijging van het bedrog niet op het niveau ligt van tijdens Verdansk, is volgens onze gegevens elke stijging frustrerend. Het team houdt constant toezicht en zal er alles aan blijven doen om dit waar mogelijk te voorkomen en te bestrijden. Dit heen en weer wordt verwacht, en hoewel anti-cheat geen wondermiddel is, is dit een strijd die ze willen aangaan.
Gegevensverzameling en -beperking
RICOCHET Anti-Cheat vertrouwt op gegevens om cheat-gedrag te identificeren en onze banwaves effectiever te maken. Omdat ze gegevens verzamelen van machines waarvan is vastgesteld dat ze vals spelen, is hun doel ervoor te zorgen dat ze geen winsten behalen van de verdienstelijke community.
TeamRICOCHET gebruikt ook verschillende in-game mitigaties om de impact van vals spelende spelers te verminderen, naast het verbieden van accounts. Een mitigatietechniek die ze hebben getest, is iets dat ze Damage Shield noemen. Wanneer de server detecteert dat een cheater in realtime met het spel knoeit, wordt het vermogen van de cheater om kritieke schade toe te brengen aan andere spelers uitgeschakeld. Deze beperking maakt de cheater kwetsbaar voor echte spelers en stelt #TeamRICOCHET in staat informatie te verzamelen over het systeem van een cheater. Ze houden deze ontmoetingen bij om ervoor te zorgen dat het spel niet willekeurig of per ongeluk een Schadeschild kan toepassen, ongeacht het vaardigheidsniveau. Voor alle duidelijkheid: ze zullen ons nooit mengen in vuurgevechten tussen gezagsgetrouwe leden van de community. Damage Shield is nu niet meer getest en wordt over de hele wereld ingezet.
Dit is slechts een van de vele oplossingen die ze in de game hebben, met meer live en in ontwikkeling. Sinds het activeren van nieuwe maatregelen in de afgelopen weken, hebben ze een afname gezien in het rapporteren van cheats, maar ze weten dat het werk nooit af is.
Zoals altijd, als je een cheater tegenkomt, zorg er dan voor dat je de in-game rapportagetool gebruikt. Die informatie is nuttig voor #TeamRICOCHET. Er worden regelmatig nieuwe mitigaties gelanceerd. Misschien zie je binnenkort clips van hun nieuwe trucs, maar ze zullen de verrassing niet verpesten.
TeamRICOCHET zal er altijd naar streven om zo transparant mogelijk te zijn; hun kaarten moeten echter dicht bij hun borst worden gehouden met betrekking tot onze detectiesystemen en andere mitigatie om die informatie te beschermen tegen kwaadwillenden.
Uniform beveiligings- en handhavingsbeleid
Ze zijn trots om aan te kondigen dat hun beveiligingsteam wijzigingen heeft aangebracht in hun beveiligingshandhavingsbeleid voor moderne pc- en consoletitels binnen het Call of Duty-universum. Voorheen werd deze aanpassing alleen toegepast op Call of Duty: Vanguard.
Verdergaande, extreme of herhaalde schendingen van het beveiligingsbeleid, zoals valsspelen in de game, kunnen leiden tot een permanente schorsing van alle accounts. Bovendien kan elke poging om jouw identiteit of de identiteit van jouw hardwareapparaten te verbergen, te verhullen of te verdoezelen ook resulteren in een permanente opschorting.
Permanente schorsingen voor beveiligingsovertredingen zijn van toepassing op alle overtredingen in Call of Duty: Modern Warfare, Call of Duty: Black Ops Cold War, Call of Duty: Warzone en Call of Duty: Vanguard, evenals toekomstige titels in de Call of Duty-franchise .
752
previous post
Moo Lander komt naar Xbox One
Abonneer
Inloggen
0 Reacties
Oudste