Home Gadgets ‘Ratchet & Clank: Rift Apart’ versneld door NVIDIA DLSS 3, laagste latency met NVIDIA Reflex en kortere laadtijden met NVIDIA RTX IO

‘Ratchet & Clank: Rift Apart’ versneld door NVIDIA DLSS 3, laagste latency met NVIDIA Reflex en kortere laadtijden met NVIDIA RTX IO

by Pim, Sel

Ratchet & Clank: Rift Apart, de langverwachte actie-avontuur-platformgame van Insomniac Games, is door Nixxes Software uitgebracht voor pc. Ratchet & Clank: Rift Apart lanceert op 26 juli en zit boordevol technologie, waaronder realtime ray tracing, NVIDIA DLSS 3, NVIDIA DLAA, NVIDIA Reflex, NVIDIA RTX IO en meer.
 
Ratchet & Clank: Rift Apart is #RTXON
De geliefde Ratchet & Clank-franchise maakt morgen zijn debuut op pc met de lancering van het veelgeprezen Ratchet & Clank: Rift Apart en maakt optimaal gebruik van wat het GeForce RTX-platform te bieden heeft, waaronder:

  • NVIDIA DLSS 3  – AI-gestuurde prestatievermenigvuldiger. Bij 4K, met alle ray tracing-effecten ingeschakeld en de instellingen gemaximaliseerd, kunnen GeForce RTX 4080 en 4090 desktop GPU-gamers 140+ FPS gameplay ervaren.
  • NVIDIA Reflex – Vermindert de latency van het systeem in Ratchet & Clank: Rift Apart met wel 48%.
  • NVIDIA RTX IO – Dankzij GPU-versnelde opslagtechnologie kunnen assets snel worden geladen.
  • NVIDIA DLAA – Een AI-gebaseerde anti-aliasing modus voor gebruikers die GPU-ruimte over hebben en een hogere beeldkwaliteit willen.
  • Ray tracing – Ray traced schaduwen, ambient occlusion en reflecties worden met de hoogst mogelijke snelheid uitgevoerd op speciale ray tracing cores op elke GeForce RTX

Ā 
Met dag-Ć©Ć©n ondersteuning voor NVIDIA DLSS 3, NVIDIA DLAA, NVIDIA Reflex, NVIDIA RTX IO en ray tracing zullen GeForce RTX-gamers genieten van de definitieveĀ Ratchet & Clank: Rift ApartĀ pc-ervaring.

Meer DLSS 3-games
Ander nieuws over DLSS-games is onder andere:

  • Remnant II ā€“ Gaat vandaag van start met DLSS 2.
  • NARAKA: BLADEPOINT  – Viert de tweede verjaardag van de game door Free-To-Play te worden. Inclusief NVIDIA DLSS 2 en NVIDIA Reflex.
  • SYNCED – Lanceert deze zomer met DLSS 3, Reflex en realtime ray tracing.
  • Wuthering Waves – Lancering met DLSS 3.

Reflex ondersteund in meer dan 70 games
NVIDIA Reflex is een must-have in games. Het vermindert de latency van het systeem zodat acties van spelers sneller plaatsvinden, geeft ze een voorsprong op de concurrentie in multiplayer-wedstrijden en maakt singleplayer-titels responsiever en leuker.

NVIDIA Reflex wordt nu elke maand door meer dan 50 miljoen spelers gebruikt, is beschikbaar in 9 van de top 10 competitieve shooters, waaronder de Counter-Strike 2 bĆØta, en wordt door 90% van de GeForce-gamers geactiveerd in meer dan 70 ondersteunde titels.

Deze week in Reflex-nieuws:

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x