631
Ragnorium geeft spelers de opdracht om een kleine groep gekloonde kolonisten te leiden op hun baanbrekende reis naar de harde buitenste regionen van de ruimte, om een zichzelf in stand houdende samenleving op te bouwen terwijl ze proberen een naderende Heilige Kruistocht te overleven.
De Steam Early Access-lancering laat spelers kennismaken met de basisgame: het creëren van gekloonde kolonisten, het voorbereiden van de dropships met vracht en het opbouwen van een kolonie op het basisniveau met een breed scala aan materialen en uitrusting uit het eerste technologietijdperk. Na verloop van tijd zullen nieuwe tijdperken van technologie worden toegevoegd, waardoor nieuwe materialen en apparatuur in de plooi worden gebracht.
De lancering van Steam Early Access markeert het begin van een content-roadmap die meer soorten kolonisten, planeetkaarten, items, bronnen, personages en ontmoetingen met bazen zal bevatten. Door het iteratieve ontwerpproces van ontwikkelaar Vitali Kirpu kan Ragnorium profiteren van snelle feedback en begeleiding van de community over de algemene richting van het spel en de mechanica ervan – iets dat heeft bijgedragen aan het produceren van aanzienlijke veranderingen in de privéfase van Earliest Access.
Ontdek meer over Ragnorium op ragnorium.com en volg @ragnorium op Twitter voor meer inzicht in klonen, ruimtekolonisatie en onze gedachten over utopische interstellaire samenlevingen.
Ontwikkelaar Vitali Kirpu (Pixel Piracy) en uitgever Devolver Digital hebben Ragnorium uitgebracht, een uitdagende ‘planet recolonization simulator’ die eonen van tijd overspant tot Steam Early Access.
Ragnorium geeft spelers de opdracht om een kleine groep gekloonde kolonisten te leiden op hun baanbrekende reis naar de harde buitenste regionen van de ruimte, om een zichzelf in stand houdende samenleving op te bouwen terwijl ze proberen een naderende Heilige Kruistocht te overleven.
De Steam Early Access-lancering laat spelers kennismaken met de basisgame: het creëren van gekloonde kolonisten, het voorbereiden van de dropships met vracht en het opbouwen van een kolonie op het basisniveau met een breed scala aan materialen en uitrusting uit het eerste technologietijdperk. Na verloop van tijd zullen nieuwe tijdperken van technologie worden toegevoegd, waardoor nieuwe materialen en apparatuur in de plooi worden gebracht.
De lancering van Steam Early Access markeert het begin van een content-roadmap die meer soorten kolonisten, planeetkaarten, items, bronnen, personages en ontmoetingen met bazen zal bevatten. Door het iteratieve ontwerpproces van ontwikkelaar Vitali Kirpu kan Ragnorium profiteren van snelle feedback en begeleiding van de community over de algemene richting van het spel en de mechanica ervan – iets dat heeft bijgedragen aan het produceren van aanzienlijke veranderingen in de privéfase van Earliest Access.
Ontdek meer over Ragnorium op ragnorium.com en volg @ragnorium op Twitter voor meer inzicht in klonen, ruimtekolonisatie en onze gedachten over utopische interstellaire samenlevingen.