Clutch heeft het meeste van zijn tijd ondergronds gespendeerd, zich bezighoudend met het verpletteren van stenen en het beschermen van zijn menselijke overlords tegen vallende rotsen als een bijna onverwoestbare mining robot. Na op enkele nooit eerder ontdekte ruïnes te hebben gestoten met bizarre markeringen op, verwierf het de kracht om te ontsnappen en zijn meesters te straffen. Nu is het een ware moordmachine geworden.
Clutch brengt schade toe aan zijn vijanden in de Arenas dankzij zijn Barrier Active Ability die zichzelf en medespelers (in team modes) beschermt en weet dankzij zijn Still Defense Passive een voordeel te hebben op andere Champions.
Clutch was gebouwd om rotsen te breken en in de mijnbouw te werken. De Awakened Automaton is in staat raketten af te weren en je dromen om Champion te worden aan diggelen te slaan.
Bekijk de trailers, screenshots en extra info hieronder. Meer meer info over Clutch, bezoekwww.Quake.com.
REMINDER: De Closed Beta begint binnenkort voor een klein groepje testers (onder embargo), met meer spelers die er snel aan zullen worden toegevoegd. Schrijf je NU in voor de Beta via www.Quake.com.
CHAMPION PROFILE: Clutch – Awakened Automaton
Starting Statistics:
- Starting Health: 150
- Starting Armor: 50
- Speed: 320-360-400
Active Ability – Barrier: Of je nu in een team zit en je medespelers wil beschermen of jezelf moet redden tijdens een Deathmatch, gebruik dan Clutch’s Barrier Active Ability om inkomende aanvallen voor even te blokkeren. Dit schild werd ooit in de mijnbouw gebruikt, maar in de Arena dient het als een solide bescherming tegen vijandelijke Champions.
Passive Ability – Still Defense: Zit er een agressieve, rocket-happy bunny-hopper achter je aan? Met Clutch’s Still Defense Passive Ability incasseer je 20% minder schade tijdens het wandelen of stilstaan. Vooruit lopen zonder van richting te veranderen verhoogt tevens je snelheid.