Home Gaming Payday 3 krijgt vier moeilijkheden, Overkill zal echt moeilijk en oneerlijk zijn

Payday 3 krijgt vier moeilijkheden, Overkill zal echt moeilijk en oneerlijk zijn

by Mark van Truijen

Starbreeze Studios’s Payday 3 heeft een nieuwe ontwikkelaarsdagboek beschikbaar met veel details, waarin de verschillende aspecten van het gevecht worden besproken. Senior gameontwerper Miodrag Kovacevic onthulde dat er bij de lancering vier moeilijkheidsgraden zullen zijn: Normaal, Moeilijk, Erg Moeilijk en Overkill. Normale moeilijkheid is bedoeld voor beginners die leren spelen.

Moeilijk wordt beschouwd als de “standaard” moeilijkheid bij het levelen, en Erg Moeilijk is de volgende stap nadat je een comfortabele uitrusting hebt gevonden. Veteranen zullen waarschijnlijk beginnen bij de laatstgenoemde moeilijkheid, maar er wacht hen zelfs nog een grotere uitdaging – Overkill, gepland als een “meedogenloze, oneerlijke moeilijkheid”.

Vijanden en hun gezondheid veranderen niet tussen moeilijkheidsgraden. In plaats daarvan worden hun aantallen, nauwkeurigheid en schade aangepast. Het idee is om “mensen aan te moedigen om samen te kunnen spelen. Een gevoel dat we willen vermijden, is een situatie waarin je in een makkelijkere moeilijkheidsgraad moet spelen en verveeld raakt, of in een moeilijkere moeilijkheidsgraad moet spelen en overweldigd raakt”, aldus Kovacevic.

Payday 3 wordt uitgebracht op 21 september voor Xbox Series X/S, PS5 en PC. Het is exclusief voor current-gen consoles om “de beste versie van het spel” te kunnen leveren, waarbij Starbreeze streeft naar het nabootsen van het gevoel van een “Hollywood Heist”. Ga hier naartoe voor meer details over de verbeteringen en de setting.

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x