Blizzard Entertainment heeft een nieuwe patch voor Overwatch gereleased over alle platformen. De patch fixed een groot aantal bugs.

Sudden Death binnen Competitive Play heeft een fine tune gehad. In plaats van op elke map te spelen voor een tijd van 1m45s is dit per map verschillend:

  • Assault:
    • Hanamura – 1m35s
    • Temple of Anubis – 1m30s
    • Volskaya Industries – 1m35s
  • Escort:
    • Dorado – 1m30s
    • Route 66 – 1m35s
    • Watchpoint: Gibraltar – 1m35s
  • Hybrid:
    • King’s Row – 1m30s
    • Numbani – 1m50s

Extra fixes aan Competitive play is het Top 500 icon, deze zou verkeerd worden weergegeven, er zijn fixes voor de mensen die een wedstrijd her-joinen, sommige zouden deze namelijk als nederlaag op hun lijst krijgen.

Blizzard komt ook met wat tweaks en fixes voor de helden. Mercy’s Caduceus Staff laat niet meer los van zijn doel bij het wisselen tussen schade en healing. Reaper’s Shadow Step is gefixed, het is niet meer mogelijk om op niet bedoelde plaatsen te eindigen in sommige maps. Winston’s melee attacks tijdens zijn Primal Rage zijn wat consequnteur als een doelwit binnen bereik is.

Veranderingen aan de helden zijn al beschikbaar voor de PC en zullen spoedig uitrollen naar de console

Hieronder vindt je de volledige patch note:

BUG FIXES

General
[PC Only] Fixed a bug that prevented Overtime music from playing on Escort and Assault/Escort maps, if the payload was nearing the final checkpoint
[PC Only] Fixed a bug where display settings weren’t always saved after restarting the client
[PC Only] Fixed an issue that sometimes caused the in-game UI to display incorrectly at 4k resolutions
[PC Only] Fixed a bug where sometimes the wrong player level would appear in the Social menu

Maps
[PC Only] Fixed an issue with collision not blocking line of sight on certain areas of Nepal

Heroes
[PC Only] Fixed a bug that caused Mercy’s Caduceus Staff beam to disconnect from its target if the player a) quickly switched between healing and damage beams by holding down both mouse buttons and/or b) was facing away from the target at the time of the switch
[PC Only] Fixed even more bugs that allowed Reaper to Shadow Step to unintended locations on certain maps
[PC Only] Fixed a bug that caused Winston’s melee attack during Primal Rage to inconsistently hit targets in range
[PC Only] Fixed a bug that sometimes caused Zarya’s alternate fire to scale incorrectly with her damage boost modifier
Competitive Play
[PC Only] Fixed a bug that caused the “Top 500” icon to incorrectly display for certain players in various places throughout the game UI
Fixed an issue where if you left and rejoined an in-progress Competitive Play match, the game would still track the match as a loss in your placement match history and when determining the amount of Skill Rating you receive for completing a match even if your team won
Note: You must be present for the conclusion of the match to be eligible for the win. If you leave a match and do not rejoin again before it’s over, it will count as a loss both in placement match history and when calculating your Skill Rating adjustment.
Fixed an issue where you would still receive a Competitive Play “leave” penalty even if you rejoined a match and completed it
Note: If you leave a single Competitive Play match more than 3 times, you will receive a Competitive Play “leave” penalty even if you complete the match.

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x