786
Vandaag lanceert OPPO, een van de grootste smart device merken ter wereld, een nieuwe campagne om mensen van over de hele wereld aan te sporen om hun alledaagse herinneringen vast te leggen en te delen voor de toekomst. OPPO richt zich met het 2121 Future Photography Project specifiek op het fotograferen van kleine, alledaagse momenten die een boodschap achterlaten voor mensen in het jaar 2121. Smartphonegebruikers worden uitgedaagd om hun mooiste foto’s te delen via Instagram onder vermelding van #DearFuture2121 en #ShotOnOPPO. |
OPPO’s Global Brand Ambassador en Academy Award-winnende acteur Eddie Redmayne onthulde het project en nodigt smartphonegebruikers uit om na te denken over de beelden die ze willen vastleggen, delen en bewaren voor de toekomst. Eddie, die de OPPO Find X3 Pro gebruikte om zijn eigen foto’s voor het project te maken, zegt: ”Er wordt altijd gezegd dat een foto meer zegt dan duizend woorden. Toch zijn er slechts enkele foto’s die je sprakeloos maken. Vaak zijn dit niet altijd de grote gebeurtenissen, maar juist de kleine alledaagse momenten. En ik denk dat dit precies de beelden zijn waar mensen over 100 jaar op willen terugkijken. We willen ook de herinneringen achterlaten van de kleine dingen, gekke momenten en de dagelijkse bezigheden die we samen beleefden. Met onze foto’s kunnen we die momenten in beeld brengen en delen met de wereld van morgen voor het maken van nieuwe herinneringen.” |
#DearFuture2121 Het 2121 Future Photography Project nodigt mensen uit om foto’s van vandaag de dag te delen met een boodschap voor de toekomst. Inspiratie voor deze beelden kan worden gehaald uit alledaagse momenten; bijvoorbeeld in en om het huis, met dierbaren of onderweg. Gebruikers kunnen hun vastgelegde momenten delen via Instagram onder vermelding van #DearFuture2121 en #ShotOnOPPO. |
Prijzenpakket Om het aantal inzendingen te stimuleren, heeft OPPO een pakket met prijzen en awards samengesteld. Elke deelnemer maakt kans op een van de 80 reizen met 330 euro zakgeld om een onvergetelijke reis te maken naar bijvoorbeeld (verre) familie of vrienden, of om een bucketlist-bestemming te bezoeken voor het maken van nieuwe, waardevolle herinneringen. Nog eens 200 deelnemers van wie de foto’s worden geselecteerd en geplaatst op OPPO’s Instagram, krijgen een jaar lang gratis toegang tot de professionele fotografiecursussen van MasterClass. De foto’s van de laatste 50 winnaars, gecureerd door een team van professionele fotografen, zullen aan het eind van de campagne exclusief worden gepresenteerd op de officiële website en sociale kanalen van OPPO. Inzendingen kunnen per direct worden gedeeld op Instagram via #DearFuture2121 en #ShotOnOPPO. |