Home GadgetsConnectiviteit OPPO gaat tweejarig partnerschap met UEFA aan

OPPO gaat tweejarig partnerschap met UEFA aan

by Pim, Sel

OPPO kondigt vandaag aan dat het de komende twee seizoenen partner zal zijn van de UEFA (Union of European Football Associations) tijdens verschillende UEFA-competities. Het smart device merk is het eerste Chinese merk dat partner wordt van, onder andere, UEFA’s belangrijkste clubcompetitie: de UEFA Champions League. Tijdens de seizoenen 2022-23 en 2023-24 zal OPPO nauw samenwerken met het Europese voetbalorgaan om inspirerende momenten op en naast het veld te belichten en fans te helpen deze momenten te ervaren, horen en delen.

De positionering van de UEFA Champions League als “het beste van het beste” sluit aan bij OPPO’s eigen merkpropositie “Inspiration Ahead”, het streven naar grootsheid. OPPO zal samenwerken met de UEFA om inspirerende momenten uit de UEFA Champions League te laten zien aan voetbalfans over de hele wereld. Andere UEFA-competities die OPPO zal ondersteunen betreffen de UEFA Super Cup, UEFA Futsal Champions League Finals en UEFA Youth League Finals.

William Liu, President Global Marketing van OPPO, over de samenwerking:
“We zijn verheugd om samen te werken met de UEFA om voetbalfans te inspireren tijdens UEFA-wedstrijden. Bij OPPO geloven we in de kracht van innovatie om ons te helpen de uitdagingen van het leven te overwinnen. In lijn met de ambitie van de UEFA om te strijden in geval van tegenspoed, maakt dit een perfect partnerschap.”

Guy-Laurent Epstein, Marketingdirecteur van de UEFA, voegt hieraan toe:
“We zijn verheugd OPPO te mogen verwelkomen in de UEFA-sponsorfamilie met ’s werelds grootste clubcompetitie, de UEFA Champions League. OPPO is een wereldleider op het gebied van mobiele technologie en samen kijken we ernaar uit om voetbalfans over de hele wereld met elkaar in contact te brengen en te inspireren.”

Aard van de samenwerking

Als onderdeel van het partnerschap zal OPPO zichtbaar zijn via billboards, in stadions met uitgebreide reclame en op de website en sociale mediakanalen van de UEFA Champions League. Daarnaast biedt OPPO voetbalfans de unieke mogelijkheid om tijdens het UEFA Champions League-seizoen het veld op te gaan en belangrijke momenten vast te leggen met zijn smartphones. De ‘Inspiration Moments’ die tijdens de wedstrijden worden vastgelegd, worden gedeeld in een OPPO-galerij op de UEFA Champions League-website en getoond op de landingspagina.

Bovendien worden er ook toonaangevende OPPO-apparaten belicht, zoals de Find en Reno smartphoneseries met de geavanceerde MariSilicon X Neural Processing Unit (NPU) voor professionele beeldverwerking. Aanvullend zullen de nieuwe en aankomende OPPO IoT-producten, zoals audioproducten en smartwatches, worden gepromoot die voetbalfans over de hele wereld inspireren en hen de UEFA Champions League op een geheel nieuwe manier laten beleven.

Deze nieuwste samenwerking sluit aan bij OPPO’s bestaande sportpartnerschappen en ambities om consumenten te inspireren en verbinden via sport. Zo is OPPO voor het vierde jaar op rij partner van Wimbledon en Roland-Garros. Bovendien is OPPO wereldwijd partner van de International Cricket Council (ICC). Door partnerschappen aan te gaan met verschillende internationale sporttoernooien, probeert OPPO verbinding te zoeken met gebruikers in verschillende regio’s en culturen om zo tegemoet te komen aan de behoeften van wereldwijde gebruikers.

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x