Home Gadgets NVIDIA brengt nieuwe DLSS 2.0 AI Super Resolution naar MechWarrior 5: Mercenaries, Control en Unreal Engine 4

NVIDIA brengt nieuwe DLSS 2.0 AI Super Resolution naar MechWarrior 5: Mercenaries, Control en Unreal Engine 4

by Sven

NVIDIA DLSS 2.0, AI gebruiken om gaming te verbeteren

Aangedreven door RTX Tensor Cores, is DLSS 2.0 een nieuw en verbeterd deep learning neural network dat framesnelheden verhoogt terwijl het prachtige, scherpe beelden voor games genereert. Het geeft games de speelruimte om de kwaliteitsinstellingen te maximaliseren en de uitvoerresolutie te verhogen.

DLSS 2.0 biedt de volgende verbeteringen ten opzichte van het origineel:

  • Superieure beeldkwaliteit – DLSS 2.0 biedt een beeldkwaliteit die vergelijkbaar is met de eigen resolutie, terwijl slechts een kwart tot de helft van de pixels wordt weergegeven. Het gebruikt nieuwe tijdelijke feedbacktechnieken voor scherpere beelddetails en verbeterde stabiliteit van frame tot frame.
  • Geweldige schaalbaarheid voor alle RTX GPU’s en resoluties – Een nieuw AI-network maakt efficiënter gebruik van Tensor Cores om 2x sneller uit te voeren dan het origineel. Dit verbetert framesnelheden en elimineert eerdere beperkingen op welke GPU’s, instellingen en resoluties kunnen worden ingeschakeld.
  • Eén netwerk voor alle games – De originele DLSS vereiste het trainen van het AI-netwerk voor elke nieuwe game. DLSS 2.0 traint met niet-gamespecifieke inhoud en levert een gegeneraliseerd netwerk dat voor alle games werkt. Dit betekent snellere game-integraties en uiteindelijk meer DLSS-games.
  • Aanpasbare opties – DLSS 2.0 biedt gebruikers 3 beeldkwaliteitsmodi – Kwaliteit, Gebalanceerd, Prestaties – die de interne weergaveresolutie van het spel regelen, met Performance-modus die tot 4x superresolutie (d.w.z. 1080p → 4K) mogelijk maakt. Dit betekent meer keuze voor de gebruiker en nog grotere prestatieverbeteringen.

Deze week voegen MechWarrior 5: Mercenaries en Control zich bij Deliver Us The Moon en Wolfenstein: Youngblood als games die NVIDIA DLSS 2.0 ondersteunen. DLSS 2.0 is nu ook beschikbaar voor Unreal Engine 4-ontwikkelaars via het DLSS Developer Program dat de implementatie in een van ’s werelds populairste game-engines zal versnellen.

MechWarrior 5: Mercenaries krijgt NVIDIA DLSS 2.0 vandaag!

MechWarrior 5: Mercenaries, dat werd gereleased met zeer positieve recensies, is een BattleTech mech-game ontwikkeld door Piranha Games en uitgebracht op 10 december 2019 voor Windows. Het is de eerste MechWarrior Game voor één speler sinds 2002. Het spel krijgt vandaag een grafische upgrade via een patch die NVIDIA DLSS 2.0-technologie mogelijk maakt. In MechWarrior 5: Mercenaries verbetert DLSS 2.0 de prestaties van 30% tot 75% met behulp van de “Kwaliteit” -modus, terwijl de beeldkwaliteit behouden blijft en in sommige gevallen zelfs wordt verbeterd.

Control krijgt deze week NVIDIA DLSS 2.0!

Control lanceert The Foundation-uitbreidingspakket en een game-patch die de game op 26 maart 2020 bijwerkt naar NVIDIA DLSS 2.0-technologie.

Met DLSS 2.0 verbetert de beeldkwaliteit aanzienlijk vergeleken met het originele DLSS-beeldverwerkingsalgoritme dat in Control wordt gebruikt. Afhankelijk van de specifieke GPU, resolutie en kwaliteitsinstellingen, kunnen framesnelheden tot 75% worden verhoogd in Control.

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x