NVIDIA
De nieuwe GeForce NOW service verbindt gamers aan GeForce® GTX 1080 PC’s in cloud data centra, rendert games met de allernieuwste NVIDIA GameWorks™ visual technologie en streamt deze vervolgens in high definition naar PC’s en Macs.
“Er zijn vandaag de dag bijna 200 miljoen GeForce gamers in de wereld, echter honderden miljoenen anderen hebben computers die niet goed genoeg zijn uitgerust voor moderne video games,” aldus Jen-Hsun Huang, oprichter en chief executive officer van NVIDIA, die tijdens zijn keynote speech op CES de nieuwe service uit de doeken deed. “Met GeForce NOW kan een hele nieuwe generatie gamers de nieuwste PC games met fantastische prestaties en hoogwaardige kwaliteit beleven.”
GeForce NOW is vijf jaar in ontwikkeling geweest bij NVIDIA
Thuis of Onderweg. Desktop of Laptop. PC of Mac.
GeForce NOW komt met een simpele oplossing voor nieuwe spelers die misschien nog geen toegang hebben tot een razendsnelle GeForce GTX gaming setup om
Gamers kunnen genieten van games die ze reeds in hun bezit hebben in winkels zoals hierboven vermeldt, naast de optie om nieuwe titels aan te schaffen wanneer deze beschikbaar komen. GeForce NOW slaat je gameprogressie én prestaties op in de cloud en synchroniseert deze met lokaal geïnstalleerde games. Dit betekent dat gamers GeForce NOW op een aanvullende laptop kunnen gebruiken om later gemakkelijk weer verder te gaan waar ze gestopt waren, op hun gaming PC. Je kunt eenvoudig al je games met je mee nemen onderweg, naar je studentenkamer, naar een vriend of simpelweg een andere kamer in huis.
GeForce NOW geeft spelers de vrijheid te genieten van high-performance PC gaming waar ze maar willen. De service maakt gaming bovendien makkelijker dan ooit dankzij het automatisch downloaden en installeren van patches en driver updates.
Prijspunt en Beschikbaarheid
Gamers krijgen 1000 gratis credits om de service te gebruiken wanneer ze zich registeren voor GeForce Now. Aanvullende credits kosten
Early access voor de nieuwe GeForce NOW service staat gepland voor maart in de Verenigde Staten met een volledige commerciële uitrol in de lente.