Home Gadgets NTT Ltd. komt met nieuwe software-defined infrastructuurservices om bedrijven te helpen het maximale uit hun infrastructuur te halen

NTT Ltd. komt met nieuwe software-defined infrastructuurservices om bedrijven te helpen het maximale uit hun infrastructuur te halen

by Mark van Truijen

NTT Ltd., de wereldwijde leverancier van technology services, introduceert zijn nieuwe portfolio met software-defined infrastructuurservices als aanvulling op zijn bestaande suite met services. De overstap naar software-defined infrastructuren (SDI) is een reactie op de wens van bedrijven om de time to value te verlagen, kosten te verlagen en de business te laten op- en afschalen naarmate hun behoeften veranderen.  
Bill Padfield, senior executive vice president, transformation en platform services bij NTT Ltd.: “In onzekere tijden, als veel bedrijven flexibeler moeten zijn, beloven SDI-services de flexibiliteit die bedrijven zoeken. Veel van hen hebben echter niet de benodigde vaardigheden en expertise om alles eruit te halen wat erin zit. Met onze nieuwe SDI-services stellen we organisaties in staat optimaal te profiteren van hun investeringen in software-defined, programmeerbare infrastructuren. Dat doen we door de benodigde expertise en vaardigheden te bieden om gebruik te maken van bijvoorbeeld automatisering en orkestratie.”
De SDI-services van NTT Ltd. zijn een nieuwe manier om IT-infrastructuren te beheren met behulp van telemetrie- en servicemanagementdata. Zo krijgen organisaties de flexibiliteit om hun services nauwkeurig af te stemmen met de eisen en resultaten van de business. De vier oplossingen zijn:
Lifecycle Management –  eenvoudig en flexibel asset lifecycle management:  Vereenvoudigt lifecycle management via onze Digital Wallet om ervoor te zorgen dat de nieuwste software draait op apparatuur voor compliance. Hieronder een aantal kenmerken van de oplossing.

  • Veilige single sign-on voor ons user-experienceportal met persoonlijke toegangsrechten en benodigde privileges om services te gebruiken.
  • Digital Wallet biedt volledig inzicht in zowel permanente licenties als subscription software dankzij één overzicht over alle leveranciers door integratie met smart accounts.
  • Voorziet in near-realtime inzicht in licentie-informatie, bestelinformatie en gebruiksinformatie.
  • Verzoeken voor wijzigingen: moves, adds, changes, deletions, door NTT Ltd. op basis van de behoeften van de business.

Policy Deployment en Compliance –  sneller onboarden en implementeren:  Zorgt voor consistente multi-vendor technische services voor het herontwerpen en implementeren van netwerken. Dit helpt klanten controle te krijgen over hun investeringen in software-defined infrastructuren met continue feature-reviews en activatieservices. Hieronder een aantal kenmerken van de oplossing.

  • Strategie voor infrastructuurbeheer op basis van realtime monitoring en automatisering.
  • Provision- en compliancesystemen die policy’s en assurance managen.
  • Use case deployment framework dat strategische begeleiding biedt, evenals best practices, validated designs, bewezen processen en aanbevolen aanpassingen.
  • Proactief beheer van controller- en devicehardware, software en configuratiestandaarden.

Assurance en Operations Support –  verbeterde operationele KPI’s:  Vermindert het aantal operationele beheertaken van in-house personeel, zoals proactieve monitoring. Dit is mogelijk met hulp van geavanceerde telemetrie, change management support voor patching, problem management met root cause analysis en compliance management door gebruik te maken van de digital intelligence, automatisering en orkestratie die ons serviceplatform levert. Hieronder een aantal kenmerken van de oplossing.

  • Eenduidige connectiviteit en één enkele digital experience ter ondersteuning van automatiserings- en assurancemodellen.
  • Zorgt voor operationele technologieconnectiviteit en automatisering van de netwerk-operatie om de complexiteit van het netwerk te verminderen.
  • Operationele teams die werken op basis van DevOps zijn in staat een stadium van predictive services te bereiken waarin problemen opgelost worden ver voordat ze incidenten worden en van invloed zijn op services.

Business outcome management –  geoptimaliseerde business outcomes:  Maakt continue operationele verbeteringen in multivendor lifecycle management mogelijk door te voorzien in aanbevelingen die softwareaankopen optimaliseren en compliance en performance verbeteren op basis van NTT Ltd.’s best practices. Hieronder een aantal kenmerken van de oplossing.

  • API-integraties, correlatiemogelijkheden, geavanceerde inventory en reporting en verrijking voor voorspellende detectie van problemen.
  • Analytics bieden extra informatie over netwerkfouten die een snelle oplossing of verbeterde werking faciliteren.
  • Integratie met ITSM-processen, IT-domeinen en systemen om assuranceworkflows volledig te automatiseren.

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x