Het multimediale platform en entertainmentbedrijf Mashable krijgt een Nederlandstalige editie met eigen content voor de Benelux. Het platform is al meer dan 10 jaar een begrip met content over tech, cultuur en entertainment voor een toegewijd internationaal publiek. Verhalen over mensen, producten en innovaties die onze connected levens vormgeven worden dagelijks wereldwijd gedeeld en bezocht door meer dan 70 miljoen unieke bezoekers.

Mashable Benelux zal enerzijds originele content produceren, speciaal gemaakt voor de lokale markt, en anderzijds het beste van Mashable’s wereldwijde, unieke content cureren om zoveel mogelijk mensen te laten genieten van mooie verhalen. Met mediaspecialist Jan Meijroos aan het roer als head of content voegt Mashable Benelux zich bij een groeiende familie van internationale edities die nu bestaan uit het Verenigd Koninkrijk, Australië, het Midden-Oosten, Zuidoost-Azië, India, Italië en de Benelux.

Nieuw partnership Banshee Media en Ziff Davis
Banshee Media, onderdeel van internationale media en advertising specialist Refinery89 gaat een nieuw partnership aan met het internationaal opererende digital mediabedrijf Ziff Davis, onderdeel van J2 Global, om samen Mashable Benelux (nl.mashable.com) te starten.

Hugo Welkers, Managing Director van Banshee Media en Refinery89: “Mashable is het enige digitale mediamerk dat wij willen lanceren in de Benelux. Deze unieke publicatie vult het gat in het medialandschap van de Benelux tussen toegewijde technologieplatforms en mainstreampubliek. Mashable past perfect binnen onze expertise en portfolio en Ziff Davis’ trackrecord om wereldwijde brands te creëren is zeer indrukwekkend. Deze aanpak komt overeen met onze visie over de toekomst van publishing en we kijken dan ook uit naar een langdurig en succesvolle samenwerking.”

Adam Doree, VP International Partnerships bij Ziff Davis: “We zijn zeer verheugd om onze nieuwe samenwerking met Banshee Media te onthullen. De Benelux regio is strategisch altijd erg belangrijk wanneer we onze premium media brands internationaal uitrollen, en voor Mashable Benelux heeft Banshee de beste mensen, – relaties en – overtuiging om de visie van Mashable uit te dragen in deze belangrijke markt.”

Over Banshee Media
Banshee Media, onderdeel van internationale media en advertising specialist Refinery89 (www.refinery89.com), geeft leiding aan de Benelux editie van de invloedrijke digital media brand Mashable. Banshee Media is in 2019 opgericht door drie ervaren media professionals, en produceert en levert unieke, premium en exclusieve promoties, events en content over meerdere digitale en sociale platforms

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x