Home Gaming Mega-Hit ‘DEATH STRANDING’ Meest Recente Game Die Prestatieverbeterende NVIDIA DLSS 2.0 Technologie Heeft Toegevoegd

Mega-Hit ‘DEATH STRANDING’ Meest Recente Game Die Prestatieverbeterende NVIDIA DLSS 2.0 Technologie Heeft Toegevoegd

by Mark van Truijen

Vandaag hebben Nvidia aangekondigd dat de pc-versie van DEATH STRANDING, die op 14 juli 2020 uitkomt, NVIDIA DLSS 2.0-technologie zal bevatten. DLSS 2.0 geeft de game een aanzienlijke prestatieverbetering, waardoor 100+ FPS bij 1440p of een soepele 60+ FPS bij 4K op alle GeForce RTX GPU’s mogelijk is.

DEATH STRANDING is een zeer spraakmakende titel van de legendarische game-ontwikkelaar Hideo Kojima en zijn studio KOJIMA PRODUCTIONS en heeft lovende kritieken gekregen.

DEATH STRANDING heeft al de reputatie een visuele knaller te zijn, maar NVIDIA DLSS 2.0 helpt het pc-debuut er iets bijzonders van te maken. De extra prestaties die NVIDIA DLSS 2.0 levert in DEATH STRANDING, stellen gamers in staat het enorme grafische potentieel van het pc-platform te ontgrendelen door de grafische instellingen en resolutie te verbeteren, en zo de visie die we hebben voor de game te realiseren. ” – Akio Sakamoto, CTO KOJIMA PRODUCTIONS.

DEATH STRANDING maakt gebruikt van de Guerrilla Games ’Decima Engine, dat de nieuwste game-engine wordt die prestatievoordelen haalt uit NVIDIA DLSS 2.0-technologie.

Het hebben van nog een andere spraakmakende titel bewijst het vertrouwen dat game-ontwikkelaars hebben in de technologie.

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x