Home Gaming Mario and Luigi: Brothership wordt gemaakt op Unreal Engine

Mario and Luigi: Brothership wordt gemaakt op Unreal Engine

by Mark van Truijen

Het is zeldzaam dat we een Nintendo-titel zien die niet is ontwikkeld met de eigen interne ontwikkeltools van het bedrijf. Maar in de afgelopen jaren is dit minder zeldzaam geworden, en er is nu weer een aanstaande first-party titel die lijkt te zijn ontwikkeld met een externe engine.

Specifiek lijkt het erop dat de aankomende turn-based RPG Mario and Luigi: Brothership is ontwikkeld met de Unreal Engine. Dit blijkt uit een logo van de engine dat te zien is op de achterkant van de fysieke versie van het spel, gedeeld door @Nintendeal op Twitter.

Dit zou Mario and Luigi: Brothership de vierde Nintendo-titel maken die is ontwikkeld op de engine van Epic Games, na Princess Peach: Showtime! (dat eerder dit jaar uitkwam), Pikmin 4 (dat vorig jaar verscheen), en Yoshi’s Crafted World (uitgebracht in 2019).

Mario and Luigi: Brothership komt op 7 november uit voor de Nintendo Switch.

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x