Huawei, de wereldwijde voorloper in ICT- en telecommunicatieoplossingen, kondigt vandaag met Lionel Messi haar nieuwste Global Ambassador aan.
De samenwerking met Messi toont aan dat Huawei zich richt op mensen en merken die de gemeenschappelijke waarde delen in hun wil om het hoogste te bereiken.

Uitdagingen stellen onze wens om te bereiken wat we willen en waar we van houden op de proef. Om het hoogste te bereiken, is het van belang om groei, leerervaringen en tegenslag te waarderen als onderdeel van ons verhaal.
Ze hebben ons gebracht waar we nu staan. Degenen die dat begrijpen zijn niet constant succes aan het najagen, maar gaan uitdagingen aan. Om zo steeds beter te worden. Dat maakt Huawei en Lionel Messi een perfecte match.

“Lionel Messi zal ons merk helpen om mensen aan te moedigen te focussen, volhardend te zijn en grote prestaties te leveren; om het hoogste te bereiken. In het bijzonder in Europa, Azië en Latijns Amerika,
waar Huawei sterk op inzet. We hechten beiden veel waarde aan het pad dat we hebben afgelegd en bij elke nieuwe uitdaging zoeken we opnieuw de weg die naar succes leidt”,
zegt Kevin Ho, President, Handset Business van de Huawei Consumer Business Group.

Door het beste met elkaar te verbinden, laten we onze passie zien aan onze klanten. Dat zie je terug in het leven en de carrière van Lionel.
Hij en zijn familie deden alles wat ze konden, inclusief het verlaten van hun moederland, om zijn droom om profvoetballer te worden waar te maken.

“We zijn erg blij om onze samenwerking met een uniek mens aan te kondigen. Iemand die anderen overal ter wereld inspireert om hun dromen te volgen, om uitdagingen aan te gaan en om elke dag beter te worden.
Een man die veel waarden deelt met het Huawei-merk en die altijd op zoek is naar kansen om het hoogste te bereiken”, zegt Tyrone Liu, CEO Consumer Business Group van Huawei Latijns Amerika.

Huawei gelooft dat sport een geweldige manier is om je leven te verrijken. Daarom is onze toewijding aan sport, en voetbal in het bijzonder, zo sterk. In de laatste jaren hebben we geïnvesteerd in diverse teams,
zoals América, Santa Fe, Sporting Cristal, Arsenal, Atlético Madrid en AC Milan. Al deze teams inspireren velen, overal ter wereld. We investeerden al eerder in spelers bij wie wij ervan overtuigd zijn dat ze onze merkwaarden delen,
zoals Robert Lewandowski en Alexis Sánchez. En nu dus in Lionel Messi.

Lionel Messi: “Je moet vechten om je droom te bereiken. Bereid zijn offers te brengen en er vol voor gaan, altijd met als doel om het hoogste te bereiken. Je moet altijd blijven werken en streven naar nieuwe doelen.”

Gedreven door haar ijzersterke wil om te innoveren en haar toewijding aan het beste, is Huawei inmiddels toegetreden tot de wereldwijde top drie smartphonefabrikanten.
De superieure prestaties en het voortreffelijke design van de flagshipmodellen uit de Mate-, P- en G-series behoren tot de populairste mobiele toestellen onder high-end consumenten wereldwijd. De Mate 8 is ontworpen voor slimme business professionals
die op zoek zijn naar een nieuwe stijl. Sinds de officiële lancering op 26 november 2015 heeft Huawei al rond de 3 miljoen Mate 8 smartphones verscheept naar consumenten in heel de wereld.

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x