Lilith Games, een wereldberoemde ontwikkelaar van mobiele games, vierde vandaag, 10 mei 2023, haar 10e verjaardag. Wereldwijd erkend als maker van hoogwaardige, boeiende mobiele games, waaronder onder andere Rise of Kingdoms, Dislyte en AFK Arena. Lilith Games-titels worden wereldwijd door meer dan 150 miljoen spelers gespeeld.
Ter gelegenheid hiervan heeft Lilith Games een bedrijfsdocumentaire uitgebracht met echte spelers die de enorm positieve impact onthullen die de games van de ontwikkelaar op hun leven hebben gehad. Met fans als Frank uit Kameroen, voormalig professioneel honkbalspeler Ryosuke Hirata, AFK en Dislyte YouTubers Volkin en DaddyF2P, en twee koppels die elkaar ontmoetten via releases van Lilith Games voordat ze in het echt gingen trouwen, laat de diep ontroerende film zien hoe gepassioneerd de Lilith Games zijn. community is – online of uitgeschakeld.
De documentaire herinnert ons er ook aan dat wat er ook gebeurt in de wereld, je altijd troost kunt vinden in een videogame. Of je nu vriendschappen voor het leven sluit in een fantasiewereld in Call of Dragons of samenwerkt om vijanden uit te schakelen op het slagveld in Warpath, Lilith Games verdedigt haar kernwaarden van eenvoud en authenticiteit om spelers te verenigen.
“Het is een geweldig decennium van Lilith Games geweest, en in die tijd heb ik genoten van een stevige mix van verhalen van spelers over de hele wereld, en ze raken me altijd zo. Ze gaven me het gevoel dat games niet alleen bedoeld zijn om te spelen, maar ook een betekenis hebben die buiten henzelf ligt”, aldus Kenny Wang, CEO van Lilith Games. “Daarom wil ik in deze fase van het 10-jarig jubileum van Lilith Games al die echte verhalen van spelers over de hele wereld opnemen via een zeer oprechte manier, een documentaire – om deze unieke sleutel over de betekenis van games te delen.”
Lilith Games kijkt uit naar aanhoudend succes en groei in de komende jaren en is dankbaar voor de steun van haar spelers en partners. Het bedrijf zal doorgaan met het maken van games die spelers over de hele wereld vreugde en positiviteit brengen en zet zich in voor het bevorderen van een sterke gaming-community. Zoals het motto van het bedrijf suggereert: “Ga verder dan verwacht.”