EPOS, een nieuw bedrijf dat gespecialiseerd is in het produceren van audioapparatuur van hoge kwaliteit voor de zakelijke markt en de gaming community, kondigt met trots de officiële lancering van hun wereldwijde gaming-campagne aan.
Het merk EPOS staat garant voor optimale geluidstechniek in combinatie met een moderne look en buitengewone kwaliteit. EPOS richt zich op de gamewereld om gamers die het beste uit hun apparatuur willen halen, een ongeëvenaarde game-ervaring te bieden. De headsets van EPOS hebben een lange levensduur en zijn ontworpen voor een geweldige spelbeleving. Ze bieden de beste audiokwaliteit voor degenen die de passie van EPOS voor prestaties delen.
Bekijk de EPOS Gaming Hero video: https://youtu.be/1-tC3brocRw
EPOS neemt de 115 jaar aan ervaring in geluid en innovatie van Demant mee als basis en bouwt voort op de nalatenschap van Sennheiser Communications A/S. De gaming-collectie van Sennheiser Communications wordt op de markt gebracht onder het gezamenlijke merk EPOS | SENNHEISER en tegelijkertijd wordt er een nieuwe, unieke collectie hoogwaardige EPOS-merkproducten geïntroduceerd. De eerste grote productlancering van EPOS-merkproducten staat gepland voor oktober 2020.
EPOS is opgericht onder het motto “The Power of Audio” om gamers mee te nemen naar een andere dimensie. Superieure audio tijdens het gamen is volgens het bedrijf namelijk van cruciaal belang voor een onovertroffen game-ervaring. EPOS-producten bieden een krachtige, intuïtieve beleving voor een eindeloze in-game flow. EPOS-audio neemt gamers mee naar een totaal andere realiteit door elk essentieel geluid te versterken, wat voor een heldere communicatie en een boeiende beleving zorgt. Alle producten zijn gemaakt om technologie, ontwerp en prestaties naar een ongekend niveau te tillen.
De lancering van het EPOS-merk voor de gaming-markt wordt ondersteund door een uitgebreide wereldwijde marketingcampagne, die in 2020 wordt uitgerold. Gebaseerd op het thema ‘gaming-audio uit een andere dimensie’, wordt de campagne aangevoerd door een korte film van de Academy Award-winnende Deense regisseur Anders Walter. Ook worden er interviews en beelden van achter de schermen getoond en zullen er veel belangrijke weergaven en activiteiten in de media plaatsvinden.
Het hele jaar door vinden er E-sports sponsoringacties, activiteiten op sociale media en retail- en point-of-sale-programma’s plaats, die zullen zorgen voor een enorme belangstelling voor de producten. De boodschap van het merk wordt verder versterkt door een uitgebreide internationale PR-actie, die laat zien hoe EPOS’ passie voor prestaties baanbrekende producten oplevert, die met passie zijn ontwikkeld en die de spelbeleving naar een hoger niveau tillen.
Jeppe Dalberg-Larsen, directeur van EPOS: “EPOS heeft de ambitie om marktleider te worden op het gebied van hoogwaardige audioproducten voor gaming. Met de ‘Power of Audio’ willen wij de harten veroveren van alle gamers die tot het uiterste gaan om te winnen. Wij zien grote mogelijkheden op dit gebied dankzij het speciale, internationale team van game-experts dat we samengesteld hebben, zodat we innovatieve producten kunnen blijven bieden voor een sensationele audio-ervaring. Audio wordt een steeds belangrijker aspect binnen de gamewereld. Wij kijken ernaar uit om het wereldwijde game-landschap de komende jaren verder te gaan ontwikkelen.”
Maja Sand-Grimnitz, hoofd wereldwijde gaming marketing: “Bij EPOS willen we de gaming-markt een nieuw idee geven over hoe audio de spelbeleving kan versterken. Als nieuw merk met een stevige basis én toekomst op het gebied van audio, belooft deze campagne ‘gaming-audio uit een andere dimensie’. Dit spreekt gamers aan die op zoek zijn naar de beste manier om hun game-ervaring te optimaliseren. Hoogwaardige audio kan dit gevoel versterken en deze boodschap vormt dan ook de kern van de campagne. Wij willen dat EPOS hét merk wordt dat het beste van het beste biedt voor een geweldige spelervaring en gelukkige gamers.”