Nu iedereen zoveel mogelijk thuis zit, thuis aan het werk is en thuis zichzelf moet vermaken, hebben we een overzicht gemaakt van de GeForce RTX pc’s en de GeForce Esports pc’s. Het is nog nooit zo makkelijk geweest om een pc uit te zoeken die perfect bij jou past! Met dit diverse aanbod bieden we voor ieder wat wils. Of je nu een competitive gamer bent, of overdag wilt werken en ‘s avonds een beetje wilt gamen, of je gewoon een goede game pc zoekt? Één van deze pc’s voldoet zeker aan je wensen.

GEFORCE RTX PC’s; GOOD, BETTER, BEST

GeForce RTX pc’s voor Ray Tracing worden aangedreven door NVIDIA Turing, de meest geavanceerde GPU-architectuur voor gamers.

Toegewijde Ray Tracing hardware maakt snelle realtime Ray Tracing mogelijk, met fysiek correcte schaduwen, reflecties, refracties en globale belichting.

  • GeForce RTX Battlebox: NVIDIA GeForce RTX Battlebox is het ultieme systeem voor gamefanaten en is gebouwd met de allerbeste componenten om AAA-games te spelen met de hoogst mogelijke instellingen.
  • GeForce RTX Ray Tracing Edition: Speciaal geconfigureerd voor een uitstekende Ray Tracingervaring in de nieuwste AAA-titels met raytracing, zoals Call of Duty: Modern Warfare, Control en Minecraft met RTX.
  • GeForce RTX Minecraft Edition: Speciaal geconfigureerd voor een geweldige raytracingervaring voor Minecraft met RTX.

Bekijk hieronder de landingspagina’s van onze partners:

GEFORCE ESPORTS PC’s; FRAMES WIN GAMES

GeForce Esports pc’s, de nummer één keuze van esports-professionals, zijn speciaal geconfigureerd om je het best mogelijke voordeel te bieden in competitive esports, shooters en Battle Royale-games. GeForce Esports-pc’s zijn geconfigureerd om consistent 240 of 144 FPS te leveren in games zoals Call of Duty: War Zone, Rainbow Six Siege, PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS en Fortnite

  • GeForce RTX Battlebox: De ultieme gaming pc voor gamefanaten met professionele prestaties en de hoogste framesnelheden voor serieuze gamers die geen enkele kwaliteit willen opofferen.
  • GeForce RTX Competition Edition: Speciaal geconfigureerd met een GeForce RTX-GPU en geoptimaliseerde componenten voor hoge framesnelheden in grafisch veeleisende esports-titels zoals Overwatch.
  • GeForce RTX Battle Royale Edition: Ontworpen voor competitieve games zoals Fortnite en PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS en voor winnende prestaties, nu en in de toekomst.

Bekijk hieronder de landingspagina’s van onze partners:

CALL OF DUTY: MODERN WARFARE BUNDEL

Er heeft nog nooit zo veel op het spel gestaan. Word een dodelijke Tier One-operator met de kracht van NVIDIA GeForce RTX. Het revolutionaire RTX-platform biedt maximale prestaties en visuele beeldkwaliteit op pc met realtime raytracing en extra krachtige AI-verwerking. Terwijl je in clandestiene geheime operaties duikt die de wereldwijde machtsbalans beïnvloeden of je je skills inzet tegen de moeilijkste vijanden in felle multiplayer-gevechten, levert GeForce RTX de ultieme pc gamingervaring.

Call of Duty: Modern Warfare is één van de meest populaire first-person shooters in de geschiedenis, en GeForce RTX gamers krijgen tijdelijk Call of Duty: Modern Warfare bij aankoop van een GeForce RTX pc of GeForce Esports pc.

NVIDIA GEFORCE: DX12 ULTIMATE

DirectX 12 Ultimate is de nieuwste versie van de API en de nieuwe gouden standaard voor de volgende generatie games. DirectX 12 Ultimate biedt een ongekend realisme in games met ondersteuning voor raytracing, mesh shading, Variable Rate Shading en Sampler Feedback.

DirectX Raytracing zorgt ervoor dat het licht in games wordt gesimuleerd zoals dit in het echte leven is. Dit biedt enorm realistische en schitterende grafische effecten, zoals globale belichting, reflecties en schaduwen.

GeForce RTX-GPU’s zijn van het begin af aan ontworpen om aan de eisen van de werkbelasting voor raytracing te voldoen. De gespecialiseerde RT-cores, die alleen zijn te vinden in de grafische kaarten van GeForce RTX, leveren prestaties met miljarden rays per seconde en een tot drie keer hogere framerate met DXR-games en -applicaties. Dit maakt voor het eerst raytracing met realtime framerates mogelijk.

VRS (Variable Rate Shading)

VRS is een nieuwe renderingtechniek die door NVIDIA Turing-GPU’s wordt ondersteund. Deze techniek verhoogt de prestaties door de shading rate aan te passen voor verschillende delen van een scène.

VRS maakt NVIDIA Adaptive Shading mogelijk. Dit meet beweging en kleurveranderingen van frame tot frame en verlaagt op een intelligente manier de shading rate in gebieden van het frame waar die niet nodig is, zoals skyboxes en muren.

VRS kan ook in virtual reality games worden gebruikt voor foveated rendering. Er worden dan meer details gerenderd in de scene waar je naar kijkt en minder details in het gebied waar je ogen niet op focussen.

Door VRS ondersteunde shading rates en voorbeeldtoepassing op een gameframe

Mesh shading

Als je een openwereldgame hebt gespeeld, weet je dat een hoger detailniveau de prestaties echt kan beïnvloeden. Het is te belastend voor de CPU om voor elk object in de omgeving draw cells uit te geven.

Met mesh shading regelt de GPU intelligent het niveau van detailselectie en tessellatie voor objecten, wat rijke, open werelden met honderdduizenden objecten mogelijk maakt.

Sampler Feedback

Achter Sampler Feedback zit hetzelfde idee als Variable Rate Shading: slimmer werken om GPU-belasting te verminderen en de prestaties te verbeteren. Sampler Feedback verbetert de berekening tussen de textuur en de shadinghardware.

Ontwikkelaars en engines kunnen Sampler Feedback gebruiken om geavanceerde algoritmen voor het streamen van texturen te implementeren. Zo worden grote open werelden met prachtige texturen met hoge resolutie mogelijk, zonder pop-in van texturen of gestotter dat de immersie verbreekt. Met Sampler Feedback kan ook textuurshading van ruimten worden geïmplementeerd voor efficiëntere rendering.

NVIDIA DLSS 2.0

Aangedreven door RTX Tensor Cores, is DLSS 2.0 een nieuw en verbeterd deep learning neural network dat framesnelheden verhoogt terwijl het prachtige, scherpe beelden voor games genereert. Het geeft games de speelruimte om de kwaliteitsinstellingen te maximaliseren en de uitvoerresolutie te verhogen.

Door de kracht van AI en GeForce RTX Tensor Cores maakt DLSS 2.0 een nieuw niveau van prestaties en graphics voor je games mogelijk.

DLSS 2.0 biedt de volgende verbeteringen ten opzichte van het origineel:

  • Superieure beeldkwaliteit – DLSS 2.0 biedt een beeldkwaliteit die vergelijkbaar is met de eigen resolutie, terwijl slechts een kwart tot de helft van de pixels wordt weergegeven. Het gebruikt nieuwe tijdelijke feedbacktechnieken voor scherpere beelddetails en verbeterde stabiliteit van frame tot frame.
  • Geweldige schaalbaarheid voor alle RTX GPU’s en resoluties – Een nieuw AI-network maakt efficiënter gebruik van Tensor Cores om 2x sneller uit te voeren dan het origineel. Dit verbetert framesnelheden en elimineert eerdere beperkingen op welke GPU’s, instellingen en resoluties kunnen worden ingeschakeld.
  • Eén netwerk voor alle games – De originele DLSS vereiste het trainen van het AI-netwerk voor elke nieuwe game. DLSS 2.0 traint met niet-gamespecifieke inhoud en levert een gegeneraliseerd netwerk dat voor alle games werkt. Dit betekent snellere game-integraties en uiteindelijk meer DLSS-games.
  • Aanpasbare opties – DLSS 2.0 biedt gebruikers 3 beeldkwaliteitsmodi – Kwaliteit, Gebalanceerd, Prestaties – die de interne weergaveresolutie van het spel regelen, met Performance-modus die tot 4x superresolutie (d.w.z. 1080p → 4K) mogelijk maakt. Dit betekent meer keuze voor de gebruiker en nog grotere prestatieverbeteringen.

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x