Vraag een open wereld developer en ze vertellen je allemaal hetzelfde, het bouwen van een stad is een flinke klus, vaak worden er handmatig nog assets geplaats straat voor straat. Om de creatie van Oakmont te helpen, de fictionele stad uit The Sinking City, heewft Frogwares hun eigen stad bouwen ontwikkeld in Unreal Engine 4.

Een van de breinen achter dit project is Katerina Frolova, zij is getraind in architectuur en level designer. Haar ontwerp geeft gebruikers de optie om een paar variale in te voeren in de tool en dan kunnen de stads delen ontworpen worden. Iets wat vroeger weken duurde kan nu in een paar uur.

Voor een interne test heeft Frogwares fans gevraagd naar iconische steden. Het team wou zien of de tool dit kon bouwen in 8 uur, 1 werk dag. De keuze viel op Istanbul, samen met gebouwen die eerder in de The Sinking City zijn gebruikt en een overlay van Google maps begon de test.

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x