Home Gaming Invoke onthult workflows om Enterprise AI voor game-ontwikkeling naar een hoger niveau te tillen

Invoke onthult workflows om Enterprise AI voor game-ontwikkeling naar een hoger niveau te tillen

by Jos Vis

Invoke, een pionier op het gebied van AI-gestuurde creatieve tools voor de gaming- en entertainmentindustrie, heeft vandaag de lancering aangekondigd van Invoke Workflows, een eenvoudig te implementeren set tools die zijn ontworpen om het AI-gebruik in de hele onderneming te schalen en aan te passen. Deze nieuwe oplossing pakt de uitdagingen op het gebied van AI-adoptie in de gamingindustrie aan door snel projectrelevante assets te genereren met ongeëvenaarde controle en beveiliging op bedrijfsniveau. Met workflows kunnen gebruikers met technische expertise stapsgewijze beeldproductieprocessen binnen de organisatie creëren en delen, waardoor minder technische teamleden de vruchten kunnen plukken van populaire open source modellen voor het genereren van afbeeldingen zonder dat ze een expert hoeven te zijn in complexe AI-tools of hoeven te leren een nieuwe klasse software.

Voortbouwend op het succes van de wijdverbreide open-source gemeenschapsprojecten, die technisch onderlegde individuen in staat stelden de kracht van AI-beeldmodellen te benutten, evolueerde Invoke Enterprise om tegemoet te komen aan de specifieke behoeften van studio’s die AAA-games produceren. Met Workflows schaalt Invoke nu de kennis van technisch onderlegde individuen, waardoor de hele studio kan profiteren van AI-integratie in hun creatieve en ontwikkelingspijplijnen. Dit stelt creatieve teams in staat productietaken te versnellen met volledige IP-controle, waarbij AI-efficiëntie wordt gecombineerd met menselijke creativiteit.

De toewijding van Invoke aan een op kunstenaars gerichte aanpak heeft al lof gekregen van marktleiders, waaronder Stew Chisam, president van Hi-Rez Studios, die opmerkte: “We waarderen het werk van Invoke bij het bouwen van een op kunstenaars gerichte tool, en hun focus op samenwerking met ons. om te navigeren door de verandering van het integreren van deze tools in de bestaande processen van ons team. Met de mogelijkheid om modellen veilig te trainen op onze middelen en kunstenaars directe controle te geven over het generatieproces, kunnen we ervoor zorgen dat het werk dat we doen is gecentreerd rond het proces van de kunstenaar en onze algemene creatieve richting.”

Belangrijkste kenmerken zijn onder meer:

  • Gemak van implementatie: Met Invoke Workflows kunnen technische teamleden pijplijnen creëren zodat niet-technische teamleden moeiteloos assets kunnen creëren en delen, waardoor de productietijd aanzienlijk wordt verkort zonder concessies te doen aan de creativiteit of controle.
  • Ongeëvenaarde controle: Invoke geeft gebruikers ongekende controle over het AI-generatieproces, waardoor creatieve visies worden gerealiseerd en tegelijkertijd wordt gewaarborgd dat activa in lijn blijven met het oorspronkelijke intellectuele eigendom. Gebruikers kunnen ook individuele componenten van elk gegenereerd item aanpassen, waardoor iteratie wordt verminderd en artiesten zich op het grote geheel kunnen blijven concentreren.
  • IP-geschikte middelen: Invoke genereert snel middelen die verwijzen naar werk dat u of uw team al voor uw projecten heeft gemaakt. Elke gegenereerde afbeelding bevat automatisch de merkrichtlijnen en het intellectuele eigendom van uw game, waardoor afstemming en efficiëntie worden gegarandeerd.
  • Beveiliging en privacy: met geïndividualiseerde AI-modellen die zijn getraind op het eigen IP-adres van klanten en veilig worden gehost binnen hun eigen accounts, zorgt Invoke Workflows ervoor dat alle gegenereerde inhoud het exclusieve eigendom van de makers blijft, en beschermt tegen ongeoorloofd gebruik of lekken.
  • Gecentreerd op game-ontwikkeling: Invoke Workflows stelt bedrijven in staat hun eigen inhoudsrichtlijnen te dicteren en biedt ongeëvenaarde flexibiliteit bij het maken van inhoud (inclusief de mogelijkheid om vrijelijk volwassen thema’s en beelden te verkennen die cruciaal zijn voor gamingprojecten) zonder de beperkingen die worden opgelegd door reguliere B2C-tools.

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x