Xaviant kondigde hun nieuwe titel aan, Don’t Die, Minerva!, die in december in Steam Early Access en Xbox Game Preview wordt gelanceerd.

Deze Halloween worden alle geesten, geesten, spookbeelden en tinten op de hoogte gebracht: je tijd is afgelopen december wanneer Don’t Die, Minerva! arriveert in Steam Early Access en Xbox Game Preview. De krachten van het kwaad maken geen kans tegen de 11-jarige Minerva, zwaar bewapend met een zaklamp en een rugzak vol knuffels!

“Met Don’t Die, Minerva!, zijn we teruggegaan naar ons oorspronkelijke ontwikkelingsrecept om teamleden hun ideeën te laten pitchen voor ons volgende project”, zegt Xaviant operationeel directeur Josh Van Veld. “We waren allemaal aangetrokken tot het visioen van een klein meisje dat verloren was in een spectrale wereld met alleen haar knuffelbeer om haar te beschermen. Van daaruit ontstond het idee van een schurk-lite in een spookhuis, en al het andere viel op zijn plaats. ‘

In Don’t Die, Minerva! besturen spelers Minerva, een kind dat een landhuis met boze geesten is tegengekomen. Gelukkig heeft de magie van het huis haar zaklamp in een krachtig wapen veranderd en haar knuffels tot leven gebracht om aan haar zijde te vechten.

Als rogue-lite, Don’t Die, Minerva! beschikt over uitdagende gevechten, permadeath en procedureel gegenereerde niveaus. Geen twee runs zijn hetzelfde en de dood is altijd om de hoek. In combinatie met behendig spel, stellen permanente upgrades spelers in staat om hogere moeilijkheidsniveaus aan te pakken en Minerva te helpen uit haar spookachtige gevangenis te ontsnappen.

Spelkenmerken:

  • Procedureel gegenereerde niveaus in 3 verschillende biomen
  • Vier moeilijkheidsgraden voor alle smaken en vaardigheidsniveaus
  • Gerandomiseerde gevechten tegen 18 spookachtige vijandelijke types
  • 3 uitdagende eindbaasgevechten
  • Op affix gebaseerd buitensysteem dat Minerva duizenden combinaties van wapens en bepantsering biedt
  • Elementair attributenysteem waarmee spelers hun build kunnen aanpassen door versnellingsselectie en synergieën tussen verschillende wapens kunnen creëren
  • Volledige 3D isometrische kerker kruipen, gebouwd met de kracht van Unreal Engine 4

Als een voorbeeld van Steam Early Access / Xbox Game Preview, zal Xaviant de game regelmatig bijwerken, met de nadruk op nieuwe inhoud en functies onderweg, op basis van feedback van de gemeenschap.

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x