439
In Death: Unchained brengt de rogue-lite-ervaring schreeuwend op de Oculus Quest zoals maar weinig andere games eerder hebben gedaan voor het platform. Grijp je handboog en laat de pijlen regenen tegen de verlaten zielen, engelachtige wezens en demonen die het hiernamaals hebben overgenomen terwijl je vecht door de procedureel gegenereerde niveaus van hemel, vagevuur en hel.
Oorspronkelijk gemaakt door Solfar Studios als In Death, ontwikkelt Superbright de IP verder om Oculus Quest de rogue-lite te geven die het platform nodig heeft. De game is grondig uitgebreid met een nieuwe inhoud, ervaring en liefde die de titel verdient.
Een middeleeuwse VR-shooter met een Rogue-lite twist:
In Death: Unchained neemt de klassieke rogue-lite-ervaring en plaatst deze uiteindelijk in de zeer responsieve en meeslepende wereld van VR. Procedurele generatie maakt de kaartlay-out, vijandelijke spawnpunten en buitlocaties willekeurig, terwijl modificaties op basis van je vorige run ervoor zorgen dat elke nieuwe poging anders is.
Vecht keihard
Manoeuvreer en bedenk je vijanden om de overhand te krijgen. Verzamel nauwkeurige nauwkeurigheid voor longbow-aanvallen op lange afstand. Gebruik je reflexen om inkomende pijlen te ontwijken of gebruik je schild om afstands- en contactdreigingen te blokkeren. Upgrade je boog met een groot aantal speciale pijlen die zijn verkregen door monsters te plunderen, pick-ups te vinden of door Reliquaries op het niveau te bezoeken, waar je kunt opfleuren met een reeks speciale pijlen om je te helpen door steeds hardere vijandelijke ontmoetingen te schieten.
De dood is geen nederlaag
De voortgang van het spel wordt aangedreven door een prestatiesysteem dat bij elke run aanhoudt en de moeilijkheidsgraad van het spel schaalt naar spelers terwijl ze het spel beheersen. Maar de dood betekent niet een nederlaag, want elke run levert je speciale vaardigheden of modificaties op die worden overgedragen naar het begin van je volgende run.
Custom Forged voor de Oculus Quest
In Death: Unchained is doelbewust gebouwd om alle functies van de Oculus Quest te gebruiken en optimaal te profiteren van een VR-ervaring die niet is geketend en niet is verbonden met een pc. Locomotie, richten, schieten, ontwijkend vuur ontwijken, de omgeving gebruiken voor dekking, het volgen van hoofd en armen enz. Zijn allemaal aangepast en afgestemd om volledig samen te werken met de vrijheid die de Quest biedt.
Wie zijn Superbright precies?
Superbright is een collectief van ervaren AAA- en Silicon Valley-ontwikkelaars wiens eerdere werk Dead Island, Dying Light en Cyberpunk 2077 omvatte. Superbright, gelanceerd in 2016 met als enige focus VR, heeft een geschiedenis van lanceringsprojecten en samenwerking met bedrijven als Oculus, Google, Sony of Varjo.
In Death: Unchained wordt gelanceerd in juli 2020 en is Superbright’s eerste exclusieve titel voor de Oculus Quest die zich bij de weinige games voegt die dit jaar voor het platform worden goedgekeurd, terwijl Oculus doorgaat met hun zorgvuldig samengestelde, hoogwaardige games-aanpak.
Tijdens de UploadVR Summer Showcase kondigde Superbright hun debuut Oculus Quest-titel aan – In Death: Unchained.
In Death: Unchained brengt de rogue-lite-ervaring schreeuwend op de Oculus Quest zoals maar weinig andere games eerder hebben gedaan voor het platform. Grijp je handboog en laat de pijlen regenen tegen de verlaten zielen, engelachtige wezens en demonen die het hiernamaals hebben overgenomen terwijl je vecht door de procedureel gegenereerde niveaus van hemel, vagevuur en hel.
Oorspronkelijk gemaakt door Solfar Studios als In Death, ontwikkelt Superbright de IP verder om Oculus Quest de rogue-lite te geven die het platform nodig heeft. De game is grondig uitgebreid met een nieuwe inhoud, ervaring en liefde die de titel verdient.
Een middeleeuwse VR-shooter met een Rogue-lite twist:
In Death: Unchained neemt de klassieke rogue-lite-ervaring en plaatst deze uiteindelijk in de zeer responsieve en meeslepende wereld van VR. Procedurele generatie maakt de kaartlay-out, vijandelijke spawnpunten en buitlocaties willekeurig, terwijl modificaties op basis van je vorige run ervoor zorgen dat elke nieuwe poging anders is.
Vecht keihard
Manoeuvreer en bedenk je vijanden om de overhand te krijgen. Verzamel nauwkeurige nauwkeurigheid voor longbow-aanvallen op lange afstand. Gebruik je reflexen om inkomende pijlen te ontwijken of gebruik je schild om afstands- en contactdreigingen te blokkeren. Upgrade je boog met een groot aantal speciale pijlen die zijn verkregen door monsters te plunderen, pick-ups te vinden of door Reliquaries op het niveau te bezoeken, waar je kunt opfleuren met een reeks speciale pijlen om je te helpen door steeds hardere vijandelijke ontmoetingen te schieten.
De dood is geen nederlaag
De voortgang van het spel wordt aangedreven door een prestatiesysteem dat bij elke run aanhoudt en de moeilijkheidsgraad van het spel schaalt naar spelers terwijl ze het spel beheersen. Maar de dood betekent niet een nederlaag, want elke run levert je speciale vaardigheden of modificaties op die worden overgedragen naar het begin van je volgende run.
Custom Forged voor de Oculus Quest
In Death: Unchained is doelbewust gebouwd om alle functies van de Oculus Quest te gebruiken en optimaal te profiteren van een VR-ervaring die niet is geketend en niet is verbonden met een pc. Locomotie, richten, schieten, ontwijkend vuur ontwijken, de omgeving gebruiken voor dekking, het volgen van hoofd en armen enz. Zijn allemaal aangepast en afgestemd om volledig samen te werken met de vrijheid die de Quest biedt.
Wie zijn Superbright precies?
Superbright is een collectief van ervaren AAA- en Silicon Valley-ontwikkelaars wiens eerdere werk Dead Island, Dying Light en Cyberpunk 2077 omvatte. Superbright, gelanceerd in 2016 met als enige focus VR, heeft een geschiedenis van lanceringsprojecten en samenwerking met bedrijven als Oculus, Google, Sony of Varjo.
In Death: Unchained wordt gelanceerd in juli 2020 en is Superbright’s eerste exclusieve titel voor de Oculus Quest die zich bij de weinige games voegt die dit jaar voor het platform worden goedgekeurd, terwijl Oculus doorgaat met hun zorgvuldig samengestelde, hoogwaardige games-aanpak.