883
Getalenteerde kunstenaars, Gianluca Squillace en Pasquale Scionti, stapten deze week In de NVIDIA Studio om scènes te laten zien van hun project Cold Inside Diorama, dat werd aangedreven door RTX GPU’s en gebouwd in samenwerking met NVIDIA Omniverse. Squillace en Scionti combineerden hun creatieve kunsten, met behoud van hun individuele stijl, om een grimmig vikingstuk te ontwikkelen. Dit werd vergemakkelijkt door het werken met Omniverse en het Universal Scene Description (USD) bestandsformaat. Squillace ondervond het voordeel van het werken met USD door bestanden naadloos te importeren in Marmoset Toolbag voor renders die alleen uit personages bestaan. Zijn RTX GPU kwam goed van pas omdat deze bijna elke productiestap aandreef om deze personages te bouwen. |
Scionti werkte parallel en bouwde de besneeuwde omgeving eenvoudig op met behulp van de samenwerkingsmogelijkheden van Omniverise en USD-bestanden. De combinatie maakte het voor hem mogelijk om bestanden met Squillace te integreren en bewerkingen in real-time te bekijken. Om het project af te ronden, bracht de tandem vervolgens Squillace’s personage in Scionti’s Unreal Engine-scène om het personage te integreren in de besneeuwde omgeving – dit alles mogelijk gemaakt door NVIDIA Omniverse en versneld door hun GeForce RTX GPU’s. Wil je meer weten over dit geweldige project? Bekijk de In de NVIDIA Studio van deze week om dieper te duiken in Cold Inside Diorama, NVIDIA Omniverse en RTX-versnelde apps. |