Tot 21 april biedt Huawei consumenten die online de Huawei P9 bestellen, een fashion cheque aan van maar liefst € 75,-. Daarnaast introduceert Huawei op 22 april de Huawei VIP Service, een hoogwaardig servicecontract voor kopers van een nieuwe smartphone.

Klanten die een Huawei-smartphone kopen, kunnen zich tot 30 dagen na aankoop inschrijven voor de Huawei VIP Service. Daarmee krijgen zij het recht op drie jaar garantie, een drie dagen repairservice en een pick up and return service. Kopers van de Huawei P9 en P9 Plus krijgen bovendien een schermgarantie van drie maanden en een vervangend toestel als binnen drie maanden na aankoop een hardwaredefect optreedt dat binnen de garantie valt. Op deze manier krijgen Huawei-klanten naast producten van de hoogste kwaliteit kosteloos het hoge niveau service dat daarbij past.

Registratie VIP Service en plaatsen pre-order

Vanaf 22 april kunnen klanten zich registreren via www.huaweivipservice.nl. Klanten met een P9 of P9 Plus kunnen zich ook via de HiCare app registeren, die standaard op hun toestel staat geïnstalleerd. Het plaatsen van een pre-order kan nu al gaat eenvoudig viawww.denieuwstehuawei.nl.

De Huawei VIP Service vervangt de bestaande Huawei Premium service. Het verschil met de Premium Service is dat voor de P9 en P9 Plus ook ‘3 maanden schermreparatie’ en ‘3 maanden toestel vervanging’ wordt aangeboden.

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x