Smartphone merk Honor heeft haar samenwerking met Marvel Studios aangekondigd voor “Doctor Strange”, de langverwachte film van Marvel Studios waar de Honor 8 een rol in speelt. De samenwerking beperkt zich niet alleen tot het witte scherm, maar zal ook zichtbaar zijn in on- en offline reclame campagnes.

image001

De leefwereld van millennials

De samenwerking met Marvel is de laatste in een reeks creatieve en dynamische samenwerkingen vanuit Honor die speciaal ontworpen zijn voor millennials. De aanpak van Honor kenmerkt zich door vooral in te zetten op mogelijkheden waarbij ze millennials bereiken: muziek, film, gaming en extreme sports. Zowel Marvel als Honor richten zich op wereldwijde gebruikers en emotionele betrokkenheid bij hun merk, hetgeen de samenwerking verklaart.

“We willen ons merk op zo’n manier tot leven brengen dat het tot de verbeelding spreekt bij millennials. We kijken er naar uit samen te werken met een internationaal merk als Marvel. Deze samenwerking zal kijkers over de hele wereld inspireren, net zoals Honor graag haar klanten met hun producten inspireert,” aldus Steven Wang, Chief Marketing Officer bij Honor.

“Bij Marvel zijn we zeer blij met de samenwerking met Honor”, aldus Mindy Hamilton, de Senior VP voor Global Partnerships bij Marvel. “Millennials zijn een belangrijke doelgroep voor ons. De samenwerking met Honor stelt ons in staat om voorop te blijven lopen op het gebied van technologie en geeft ons tevens de mogelijkheid om te experimenteren met nieuwe manieren om onze doelgroep te kunnen bereiken.”

De fit met Doctor Strange 

Marvel Studios’ film ‘Doctor Strange’ met Benedict Cumberbatch gaat over een wereldberoemde neuroloog, Dr. Stephan Strange, die tijdens zijn herstel van een akelig auto-ongeluk, krachtige magie vindt.

Doctor Strange past prima bij Honor. De karaktereigenschappen van het hoofdpersonage – vastberadenheid, de moed zijn eigen plan te trekken – en de bijzondere relatie die hij heeft met technologie maken Dr. Strange een passende ambassadeur voor Honor, het smartphone merk dat zich met haar technologie sterk maakt voor de digitale generatie. Marvels kleurrijke, technische en inspirerende personages zijn ideaal voor het presenteren van Honors technologie: de technologie die gebruikers over heel de wereld inspireert om groots te dromen, om jong te blijven en om dapper te zijn – wat ook verwerkt is in Honors slogan “For the Brave”. Honor brengt met Doctor Strange dus “Bravery” naar het scherm.

De Honor 8, het nieuwste vlaggenschip, belichaamt deze visie. Met zijn geavanceerde dual camera, vingerafdruksensor met programmeerbare Smart Key, en premium reflecterend ontwerp van vijftien lagen glas, heeft de Honor 8 vele nieuwe mogelijkheden voor de gebruiker.

Doctor Strange is sinds kort al te zien in de Nederlandse bioscopen. Honor zal de samenwerking met Marvel in verschillende landen promoten, waaronder Rusland, de VS, Duitsland, het Verenigd-Koninkrijk, Frankrijk, Spanje, Finland, Italië, Spanje, Polen, Tsjechië, Zweden, Servië, Maleisië, de VAE, Koeweit en Saoedi-Arabië.

Voor meer informatie gaat u naar: www.hihonor.com/global/events/doctorstrange

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x