Home Gaming GeForce RTX krijgt een Battlefield V bundel

GeForce RTX krijgt een Battlefield V bundel

by Sven

NVIDIA heeft vandaag een Battlefield V bundel voor GeForce RTX GPUs – en een Battlefield V Shot With GeForce Contest aangekondigd. Daarnaast is bekend gemaakt dat Wolfenstein II: The New Colossus vanaf heden NVIDIA Adaptive Shading (NAS) ondersteunt. Tenslotte hebben we een nieuwe Game Ready Driver for Darksiders IIIuitgebracht.

Koop GeForce RTX, Ontvang Battlefield V Gratis

Net op tijd voor de ‘Black Friday’ en ‘Cyber Monday’ sales, krijgen gamers, die een nieuwe GeForce RTX 2080 Ti, GeForce RTX 2080 of een GeForce RTX 2070- graphics card óf een desktop pc kopen van deelnemende partners, een gratis exemplaar van Battlefield VDe bundeldeal loopt vanaf nu tot en met 7 januari 2019, of zolang de voorraad strekt.

Vorige week markeerde de release van Battlefield V de allereerste game die gebruik maakte van DXR ray tracing op het moment dat de eerste DXR-release beschikbaar kwam via een in-game patch. Hierdoor realiseren NVIDIA GeForce RTX GPUs voor gamers de definitieve Battlefield V pc-ervaring.

Battlefield V Plaatjes Met GeForce Ansel Contest

NVIDIA houdt een ‘Shot With GeForce Ansel contest for Battlefield V’. Gamers kunnen Battlefield V gaan spelen, de singleplayer War Stories kiezen om vervolgens prachtige NVIDIA Ansel in-game foto’s te maken.

Upload foto’s naar onze ‘NVIDIA Ansel Shot With GeForce’ foto-deel website, en plaats deze op social media met @NVIDIAGeForce en #SHOTWITHGEFORCE in je post. Deelnemers maken kans op een GeForce RTX grafische kaart! De wedstrijd loopt tot en met december 16, 2018.

Wolfenstein II: The New Colossus Ondersteunt NVIDIA Adaptive Shading (NAS)

Wolfenstein II: The New Colossus is  de allereerste game die een andere geavanceerde GeForce RTX feature gebruikt; te weten NVIDIA Adaptive Shading (NAS).Door gebruik te maken van de Vulkan API, geniet Wolfenstein II: The New Colossus reeds van de vele voordelen die de nieuwe Turing Streaming Multiprocessor architecturale verbeteringen met zich meebrengen zoals ‘concurrent floating point’, ‘integer execution’, de nieuwe Turing cache én gedeeld geheugen architectuur. Sinds gisteren zijn de prestaties van Wolfenstein II: The New Colossus alleen maar beter geworden met de ondersteuning van NVIDIA Adaptive Shading (NAS) via een in-game patch.

NAS behelst een diversiteit aan technieken die gebruik maken van Turing’s nieuwe variabele rate shading technologie om rendering prestaties alsook de overall kwaliteit te verbeteren. Dat gebeurt door verschillende hoeveelheden rekenkracht toe te wijzen aan verschillende gebieden van beeld. Meer specifiek; Wolfenstein II: The New Colossus maakt gebruik van Content Adaptive shading en Motion Adaptive shading.

In combinatie met alle architecturale verbeteringen levert Wolfenstein II: The New Colossus met Turing GPUs prestaties af die tot wel 70% sneller zijn wanneer de game draait op Pascal voorgangers.

Turing wordt meer en meer hét ontwikkelplatform voor pc gaming, waardoor we verwachten dat steeds meer games voordeel zullen hebben van de mogelijkheden die Turing biedt.

GeForce Gamers zijn Game Ready voor Darksiders 3

GeForce Gamers zijn weer helemaal Game Ready met de release van de Game Ready Driver voor Darksiders III. Beschikbaar op of voor de launch van de game, zorgen NVIDIA Game Ready Drivers altijd voor de beste spelervaring voor GeForce gamers. NVIDIA -engineers zijn tot de laatst mogelijke minuten bezig om gameprestaties te optimaliseren en gameplay te perfectioneren. En om de kwaliteit te staven en te garanderen, is iedere Game Ready Driver WHQL- gecertificeerd door Microsoft.

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x