Vandaag heeft NVIDIA de nieuwe NVIDIA Game Ready driver voor Agents of Mayhem uitgebracht. Deze Game Ready driver ondersteunt ook Killing Floor Incursion.

 

Game Ready voor Agents of Mayhem op Dag 1 met Ansel en GameWorks!

Agents of Mayhem is een nieuwe, open wereld actie-avonturen game en tevens de nieuwste creatie van de bedenkers van het Saints Row universum.

De game heeft vanaf dag van release de ondersteuning vanuit NVIDIA Ansel, onze revolutionaire manier om in-game fotografie te creëren. Neem jouw shots vanuit iedere positie, pas deze aan met post-proces filters, capture HDR afbeeldingen in highfidelity formaten en deel jouw screenshots in 360 graden via jouw smartphone, PC of VR headset. Leer meer over deze features op de Ansel Technology page.

Agents of Mayhem bevast ook NVIDIA GameWorks technologieën inclusief:

  • NVIDIA ShadowWorks (HFTS) – Hybrid Frustum Traced Shadows zijn een combinatie van Frustum Traced hard shadows en Precent closer Soft Shadows filters voor de zachte schaduwgedeelten. Het wordt gebruikt om schaduwen realistischer te maken. De Frustum Tracing wordt gebruikt om betere, hardere schaduwelementen te creëren dan PCSS alleen kan leveren, terwijl PCSS de zachtere schaduwelementen weergeeft.
  • TXAA – TXAA is een van de technieken die wordt gebruikt om crawling en flikkeren te verminderen, die anders te zien zijn op de randen van objecten die in beweging zijn wanneer je games speelt. Het is een filmstijl anti-aliasing techniek ontworpen speciaal om tijdelijke aliasing te verminderen (crawling en flikkeren in beweging gezien tijdens het spelen van games). TXAA anti-aliasing creëert een gladder, duidelijker beeld dan elke andere anti-aliasing oplossing door het combineren van hoge kwaliteit MSAA muiltisample anti-aliasing, post-processen en NVIDIA-designed tijdelijke filters.
  • NVIDIA Volumetric Lightning – Volumetric Lightning is een geavanceerde lichttechniek die beter overeenkomt met hoe licht zich gedraagt als het door de lucht en de atmosfeer beweegt. NVIDIA Volumetric Lightning geeft een meer indrukwekkend gevoel van diepte door rijkere milieueffecten. Agents of Mayhem gebruikt NVIDIA Volumetric Lightning in buitenomgevingen (crepusculaire stralen) en voor lokale spotlight door het spel heen.

Gear up met een GeForce GTX 1080Ti om van de beste game-ervaring te genieten met alle instellingen ingeschakeld, wat alleen maar een GeForce GTX platform kan leveren.

Beschikbaar op of voor release dag, bieden NVIDIA Game Ready Drivers de beste ervaring voor GeForce gamers voor deze titels, omdat NVIDIA engineers tot de laatste mogelijke minuut werken om de prestaties en perfecte gameplay zo goed mogelijk te optimaliseren. En als extra kwaliteitsverificatie, is elke Game Ready Driver WHQL gecertificeerd door Microsoft.

Game Ready voor Battle Zombies in VR!

Killing Floor: Incursion is een nieuwe VR game gecreëerd voor Oculus Touch en gebaseerd op de multi-million unit dieKilling Floor horror franchise verkoopt.

Onze Game Ready driver voor Killing Floor: Incursion is beschikbaar 2 dagen voor de game lancering. Het hebben van de beste kwaliteit voor een spel bij de lancering is belangrijk en het wordt nog belangrijker in VR titels. Gameplay problemen of bugs beïnvloeden de VR-ervaring en kunnen deze zelfs compleet verpesten. Onze langdurige Game Ready driverprogramma biedt de best mogelijke ervaring door de performance en de latency te optimaliseren, die vooral belangrijk zijn voor een soepele, stottervrije Virtual Reality gameplay. Deze Game Ready Driver zal de beste VR-ervaring voor Killing Floor: Incursion bieden. Alleen met de GeForce GTX 1060 en GPUs daarboven kunnen gamers consequent 90 frames per seconden behouden – essentieel voor het leveren van de beste VR-ervaring!

Crossout Krijgt Upgrade Visuals!

Crossout, een post-apocalyptische, free-to-play MMO van Gaijin Entertainment, daagt je uit om onderdelen te onderzoeken om de ultieme combat machine te bouwen en daarna te gebruiken om je vijanden te verslaan in adrenaline-geïnfundeerde PvP-gevechten. Vandaag voegt het de ondersteuning toe voor NVIDIA HBAO+.

NVIDIA HBAO+ voegt realistische Ambient Occlusion schaduwen toe rond objecten en oppervlakten, met hogere visuele getrouwheid in vergelijking met eerdere real-time AO technieken. Het creëert schaduwen op verre vegetatie (bossen, rotsformaties) die anders niet zouden bestaan.

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x