46
Vandaag hebben we onze nieuwste GeForce Game Ready Driver uitgebracht, met ondersteuning voor de nieuwe Half-Life 2 RTX Steam-demo, inZOI en Warhammer 40,000: Darktide’s DLSS 4 met Multi Frame Generation-update.
Er is ook ondersteuning voor Assassin’s Creed Shadows en The Last of Us™ Part II Remastered, beide met DLSS 4 met Multi Frame Generation (ingeschakeld via NVIDIA app-overrides in Assassin’s Creed Shadows), DLSS Frame Generation, DLSS Super Resolution en NVIDIA Reflex.
Hier is een blik op de games die onze nieuwe Game Ready Driver ondersteunt en je kunt de volledige uitleg over elke game lezen in ons artikel over de Game Ready Driver:
- Half-Life 2 RTX: bezitters van Half-Life 2 kunnen nu een gratis Half-Life 2 RTX-demo downloaden via Steam, waarin het werk van Orbifold Studios in Ravenholm en Nova Prospekt wordt getoond, in aanloop naar de release van de volledige game op een later tijdstip. Half-Life 2 RTX, gebouwd met RTX Remix, is een door de community gemaakte remaster van Valve’s klassieke game, gemaakt door Orbifold Studios met volledige ray tracing, geremasterde assets en DLSS 4. Met de missie om Half-Life 2 in zijn geheel te remasteren, werkt Orbifold elke texture, elk model en elk level bij en voegt extra geometrische details toe aan gebouwen en oppervlakken om realistische interactie te creëren met volledig ray-traced belichting. Zelfs particles en animaties worden nieuw leven ingeblazen om Half-Life 2 aan de moderne grafische standaarden te laten voldoen. Lees dit artikel voor volledige informatie over de demo.
- inZOI: KRAFTON’s inZOI is een van de top 5 meest wishlisted games op Steam, en lanceert in Early Access op 28 maart om 01:00 uur CET. inZOI spelers kunnen de NPC’s (Zois) van de stad veranderen in ACE autonome game karakters met een hoger niveau van kunstmatige intelligentie door het activeren van de “Smart Zoi” experimentele feature instelling. Verbeterde Zois zijn ontworpen om zich aan te passen en realistischer en intelligenter te reageren op hun omgeving op basis van hun persoonlijkheid. De NVIDIA ACE-technologie die Smart Zoi aanstuurt is een .5B miljard parameter Mistral NeMo Minitron klein taalmodel. NVIDIA’s unieke distillatiemethoden bieden uitvoer van hoge kwaliteit met een lage latency in een zeer compacte footprint, die uitsluitend GPU-versneld is op GeForce RTX GPU’s.
- Warhammer 40,000: Darktide: Warhammer 40,000: Darktide stuurt spelers naar de diepten van Tertium, een meedogenloze korfstad in het 41e millennium. Sluit je aan bij aanvalsteams van maximaal 4 spelers, pak je Warhammer 40,000-wapen naar keuze en roei ketters uit die proberen de stad in handen te krijgen. Hoewel deze game bij de lancering in 2022 ondersteuning bood voor DLSS Frame Generation, DLSS Super Resolution en NVIDIA Reflex, zal een update die volgende week verschijnt de DLSS-integratie upgraden naar DLSS 4. Hiermee wordt DLSS Multi Frame Generation toegevoegd voor gamers met een GeForce RTX 50-serie, terwijl DLSS Frame Generation en DLSS Super Resolution worden bijgewerkt naar de nieuwste AI-modellen, waardoor de prestaties worden versneld en de beeldkwaliteit verder wordt verbeterd.
- Control: Control van Remedy Entertainment, winnaar van meer dan 80 awards, is een visueel verbluffend third-person actie-avontuur dat je op het puntje van je stoel houdt. Een onlangs uitgebrachte update verbetert Control en de technologie verder, met de toevoeging van een recentere versie van DLSS die de beeldkwaliteit verbetert en gebruikers van NVIDIA-apps in staat stelt handmatig te upgraden naar het transformator AI-model van DLSS 4, waardoor de details, helderheid en beeldstabiliteit toenemen. Daarnaast worden nu alle resoluties ondersteund bij gebruik van DLSS, wat betekent dat film grain weer kan worden ingeschakeld naast DLSS, HDR-ondersteuning is geïntroduceerd en kan gelijktijdig met DLSS worden gebruikt, schaduwen zijn verbeterd wanneer DLSS en ray tracing zijn ingeschakeld, de natuurgetrouwheid van texturen is verbeterd bij gebruik van de DLSS Performance-modus en DLAA is nu beschikbaar in de game. Er is ook een nieuwe Ultra Ray Tracing-preset toegevoegd die gebruikmaakt van de kracht van nieuwere, snellere GPU’s om het aantal stralen per pixel te verhogen, voor verbeterde beeldkwaliteit en temporele stabiliteit, verbeteringen aan de textuurkwaliteit, snellere textuurstreaming, ondersteuning voor een breder scala aan beeldverhoudingen van ultrabrede monitoren, tot 48:9, de toevoeging van een FOV-schuifregelaar en de upgrade van SDR-kleur van 8-bits naar 10-bits om color banding te verminderen.