Home Gaming GALAHAD 3093 voegt Team Deathmatch toe in open uitgebreide bèta

GALAHAD 3093 voegt Team Deathmatch toe in open uitgebreide bèta

by Jos Vis

Simutronics heeft vandaag de volgende uitgebreide open bèta aangekondigd voor de aankomende mech hero shooter GALAHAD 3093. Live sinds vrijdag om 18.00 uur. ET tot en met dinsdag 31 mei om 10.00 uur ET introduceert de 11-daagse bèta de Team Deathmatch-modus, een ondergrondse kaart, meer dan 10 wapenmods en meer. Spelers kunnen gratis deelnemen aan de bèta op pc door op “Toegang aanvragen” op de Steam-pagina van de game te klikken.

Mech-piloten kunnen zich verheugen op de volgende functies en verbeteringen met deze bèta:

  • Strijd in Team Deathmatch: werk samen om een ​​schroothoop van mechs achter te laten in Team Deathmatch. Elk team begint het gevecht met 40 tickets. Win door het vijandelijke team terug te brengen tot nul tickets of door meer tickets te hebben wanneer de tijdslimiet verstrijkt.
  • Spelmodi wisselen tussen Team Deathmatch en Base Assault.
  • Enter the Caverns: breng het gevecht ondergronds met Inner Loop Caverns, een onderling verbonden grottennetwerk. De variërende plafondhoogte voegt een leuke uitdaging toe aan de navigatie in deze ondergrondse industriële kaart.
  • Mod Your Mech: breid je uitrusting uit met tactische modules zoals United Speedloader, waardoor de herlaadsnelheid voor jou en alle bondgenoten binnen een bereik wordt verhoogd, en Vectored Assault, waarmee je bonusschade kunt oplopen tijdens het gebruik van de springjets.
  • Ontgrendel kracht met voortgang: lineaire modulevoortgang voegt niveaus toe aan module-ontgrendeling, waardoor wordt gegarandeerd dat modules verbeteren met elke ontgrendelde laag. Deze progressie is gebalanceerd met speciale Lance-varianten die aan nieuwe spelers worden gegeven met verbeterde overlevingskansen, maar met minder en zwakkere moduleslots. Spelers kunnen sterkere Lance-varianten ontgrendelen met meer opties, waaronder krachtige intrinsieke modules.
  • Laat je rang zien: met rangpictogrammen kunnen piloten pronken met hun ervaring en tegelijkertijd een snelle indicatie (of waarschuwing!) geven van de vaardigheid van een andere speler.
  • Balans op het slagveld: een verbeterde matchbalancering verkleint de teamgrootte van 16 naar 12 en bepaalt de teamtoewijzingen op basis van de recente gamescores van een speler.

“We zijn verheugd om Team Deathmatch toe te voegen aan de GALAHAD 3093-ervaring”, zei David Whatley, CEO van Simutronics. “Het was een veelgevraagde functie van onze spelers en ons doel is om te voldoen aan de behoeften van onze gepassioneerde community. Door hun feedback zullen we doorgaan met het bouwen van de volgende geweldige mech-shooter waar fans naar verlangen.”

In de toekomstige sci-fi-wereld van GALAHAD 3093 vechten Knights, mecha-operators geïnspireerd door de Arthur-legende, voor glorie in epische arena’s. Ze besturen Lances – mechs die in staat zijn tot massale vernietiging – in een nooit eindigende strijd om territorium te veroveren en te behouden.

Lansen zijn in hoge mate aanpasbaar: klassen variëren van licht tot superzwaar en kunnen worden uitgerust met een breed scala aan wapens, inzetbare systemen en technische modules. Ridders zijn de helden die unieke actieve en passieve vaardigheden bieden, variërend van luchtbombardementen tot het laten vallen van schilden, waarmee je je uitrusting verder kunt aanpassen. Met duizenden mogelijke build-permutaties, laat GALAHAD 3093 spelers een breed scala aan unieke builds maken die bij elke speelstijl passen.

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x