Home Featured Forza Horizon 5 gebruikt Ray-Tracing voor de audio

Forza Horizon 5 gebruikt Ray-Tracing voor de audio

by Mark van Truijen

Forza Horizon games beschikken eigenlijk allemaal wel over heerlijke visuals, audio is een gebied waar de serie ook niet tekort schiet. Forza Horizon 5 gaat dan ook niet anders doen, we zagen al dat de titel er goed uit zag, maar nu heeft de ontwikkelaar wat los gelaten over het geluid.

In de laatste Forza Horizon 5: Let’s Go! aflevering laat de ontwikkelaar zich uit over Ray-tracing in de titel, welke dus ook gebruikt wordt voor het geluid.

De ontwikkelaars gebruiken Ray-tracing om het geluid te laten kaatsen op objecten in de omgeving, dit voor nog meer realisme. De afstand tussen objecten wordt constant gemonitoord en zal je echt een authentiek geluid geven.

Check de aflevering hier onder

YouTube Video

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x