Spelers van For Honor® kunnen de rest van het jaar en begin volgend jaar veel toevoegingen aan de game verwachten, waaronder nieuwe content en algemene verbeteringen. Dit jaar nog komen er twee nieuwe seizoenen. Ook de introductie van dedicated servers is iets waar spelers naar uit kunnen kijken. Bovendien blijft For Honor zich ontwikkelen door de invoering van regelmatige gameplay-updates die gebaseerd zijn op de feedback van de community.

Het toekomstplan van For Honor bevat:

·         Dedicated servers – Momenteel werkt het team van Ubisoft Montreal aan het introduceren van dedicated servers. Samen met het verbeteren van de peer-to-peer stabiliteit en matchmaking is dit waar het team zich op focust.

·         Twee nieuwe seizoenen – In augustus en november krijgt For Honor twee nieuwe seizoenupdates die de manier waarop spelers op het slagveld vechten, veranderen. Beide seizoenen bevatten onder andere nieuwe Helden, maps, uitrusting en gameplay-updates. Iedereen met een Season Pass krijgt vroegtijdig toegang tot de nieuwe Helden. Meer details hierover worden later bekendgemaakt.

·         Nieuwe game-elementen – In de komende maanden wordt het in For Honor mogelijk om competitief te spelen met een dueltoernooi en 4v4-gevechten voor het klassement. Ook verschijnt er binnenkort een nieuwe 4v4 PvP-modus.

·         Nieuwe trainingsmodus – Zowel nieuwe als ervaren spelers kunnen gebruikmaken van een robuustere optie om te oefenen. Hier kunnen zij hun vaardigheden aanscherpen voordat ze de strijd aangaan met hun vijanden.

·         Globale balansupdates – For Honor krijgt meer updates die voortborduren op oudere updates en die bedoeld zijn om Helden en gamemodi beter te balanceren. Sommigen hiervan verbeteren elementen van het vechtsysteem om aanvallen gunstiger te maken en meer druk op de verdediging te leggen. Vandaag begint de eerste testsessie hiervan in de openbare testruimtes op PC.

De aankomende wijzigingen bouwen voort op meer dan 5 maanden aan post-launch ondersteuning en bevatten updates en content die de ervaring van spelers verbeteren. Op deze manier wordt For Honor voortdurend verbeterd op het gebied van gameplay, balans, prestatie en netwerkstabiliteit.

“Al sinds het begin werkt ons team er hard aan om problemen die tijdens onze testfases en livefases niet opvielen, te vinden en te verbeteren”, aldus Roman Campos-Oriola, creative director van For Honor. “Met het For Honor-toekomstplan willen we een betere game maken door bijvoorbeeld dedicated servers toe te voegen. We hebben ons aan onze spelers toegewijd en willen de game nog lang ondersteunen.”

For Honor is ontwikkeld door Ubisoft Montreal, in samenwerking met andere Ubisoft studio’s*, en biedt een meeslepende verhaallijn en een intense multiplayer. Spelers treden in de voetsporen van drie machtige facties – de dappere Ridders, brute Vikingen en raadselachtige Samoerai – vechtend tot de dood op intense en realistische slagvelden. For Honor maakt gebruik van Art of Battle, een innovatief vechtsysteem dat spelers volledige controle over hun krijgers geeft. Met unieke vaardigheden en gevechtsstijlen van elke Held, kunnen zij elke vijand die hun pad kruist op de knieën dwingen.

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x