FINAL FURY, de VR-vechtgame geïnspireerd op arcadeklassiekers, verschijnt op 8 mei in Early Access op Meta Quest en SteamVR.
Spelers nemen het op tegen de felste vechters van het heelal – offline of wereldwijd in multiplayer met rollback netcode. Elke stoot, elk blok, elke speciale aanval wordt aangestuurd door handgebaren en daadwerkelijke bewegingen.

FINAL FURY is ontwikkeld door Kluge Interactive, de makers van de bestseller VR/MR-game Synth Riders. Om hun liefde voor vechtgames te tonen, schakelde het team de competitieve vechtlegende en negenvoudig EVO-kampioen Justin Wong in. Met Justins advies zijn het tempo, de mechanica en het algehele gevoel van FINAL FURY verfijnd om zowel vechtgamepuristen als beginnende vechters te overtuigen.
Toen het team van Kluge Interactive me voor het eerst benaderde over FINAL FURY, was ik geïntrigeerd door hun visie om klassieke vechtspelmechanismen te integreren in een first-person VR-ervaring. Nadat ik de game had gespeeld en feedback had gegeven op elementen zoals dashes, grabs en de speelstijl van personages, ben ik benieuwd hoe spelers de game zullen ervaren wanneer deze uitkomt in Early Access.