Home Gaming Esports organisatie Cloud9 verwelkomt EPOS als officiële audiopartner

Esports organisatie Cloud9 verwelkomt EPOS als officiële audiopartner

by Mark van Truijen

Met veel genoegen kondigt Cloud9 aan dat EPOS, wereldwijd pionier op het gebied van high-end audio-oplossingen en -technologie, voortaan hun officiële audiopartner is. Met de apparatuur van EPOS die voor een naadloze audio-ervaring zorgt, verheugt Cloud9 zich op het ontketenen van The Power of Audio™.
 
EPOS weet alles van esport, omdat het als officiële audiopartner van de Oceanic Pro League al in zee ging met Riot Games, en eerder dit jaar samenwerkte met SK Gaming. Met hun passie voor prestatie ontwikkelen ze state-of-the-art game-audioapparatuur, waarmee digitale toppers zich van hun beste kant kunnen laten zien. Of je nu als single-player aan de slag gaat, of met vrienden de strijd aangaat om te bepalen wie de beste is, EPOS is gemaakt om jou de ultieme game-ervaring te bezorgen.
 
Cloud9 beleeft opnieuw een succesvol jaar, met een LCS-kampioenschap in Spring Split, meerdere overwinningen in Valorant, en recentelijk het Rainbow Six-kampioenschap in de Six August 2020 Major – North Division. De organisatie verwelkomt EPOS graag in de #C9FAM, om de ervaring naar een hoger plan te tillen.
 
“Veel van wat wij met Cloud9 voor elkaar hebben gekregen, zie ik terug in EPOS. Hun drang naar topprestaties is grenzeloos en ze tonen in alles dat ze voortdurend op zoek zijn naar vernieuwing. We vinden het geweldig om met hen samen te werken en kijken alvast reikhalzend uit naar de volgende fase in onze ontwikkeling.” – Jack Etienne, CEO en mede-oprichter van Cloud9
 
“Bij EPOS stimuleren we mensen om hun grenzen te verleggen en gaming met krachtige audio-oplossingen een nieuwe dimensie te geven. We verheugen ons dan ook op onze samenwerking met de gerenommeerde esport organisatie, die Cloud9 beslist is. Als organisatie voegen we ruim 115 jaar aan audio-kennis toe aan het Cloud9-partnerschap. Met onze hoogwaardige audio-apparatuur willen wij hun prestaties nóg beter maken, en alle betrokkenen een high-end audio-ervaring bezorgen.” – Maja Frølunde Sand-Grimnitz, Hoofd Global Marketing, Gaming
 
Als onderdeel van de sponsorship maakt EPOS engineeringstijd vrij om samen te werken aan technologie-initiatieven die specifiek relevant zijn voor esport en prestaties.

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x