Premium audiomerk EPOS heeft overeenstemming bereikt over het uitbreiden van de samenwerking met esports toernooi-organisator BLAST Premier in 2021.
 
In het eerste jaar van de samenwerking hebben beide bedrijven samengewerkt om esports-fans meer waardering en beter inzicht te geven van de vitale rol die audio en communicatie spelen in gaming.
 
Met de uitbreiding van de samenwerking zal EPOS samen met de organisator van het toernooi de gaming community tonen hoe audio de kracht van de game-ervaring ontketent. Door livestreams en activaties van spelers, helpt EPOS het bewustzijn te vergroten over hoe premium audio de game-ervaring voor alle gamers verbetert. De BLAST Premier uitzendingen en hun social media-kanalen van de 2020 Global Final bevatte geïntegreerde content van de EPOS GTW 270-serie, draadloze oordopjes.
 
De samenwerking zorgt ervoor dat EPOS aanwezig zal blijven op het Counter-Strike toernooi van BLAST Premier in 2021. De branding van EPOS is dit jaar op alle zeven CS:GO toernooien te zien, inclusief meer mogelijkheden voor branded content en een aantal op maat gemaakte giveaways. De samenwerking is bekend komen te staan om de populaire ‘Mic’D Up’-activatie tijdens de toernooien, die in het onlinetijdperk een grote rol is gaan spelen en kijkers een waardevol inzicht geeft in hoe teams in het heetst van de strijd communiceren tijdens de BLAST Premier-evenementen.
 
Fans van over de hele wereld krijgen een uniek kijkje in hoe topspelers communiceren tijdens een wedstrijd en kunnen intense momenten halverwege de wedstrijd horen, communicatie die cruciaal kan zijn voor de overwinning. In het onlinetijdperk willen fans dichter bij de actie staan, dankzij ‘Mic’D Up’ en de recente animatieserie ‘Epics’ krijgen ze die kans.
 
Leo Matlock, VP Commercial bij BLAST, zegt: “Dit partnerschap heeft echt geholpen om het belang van audio en communicatie in de wereld van esports aan het licht te brengen door middel van boeiende en informatieve content, inzichten en activaties. We zijn altijd erg blij als onze partners vernieuwen en uitbreiden, omdat dat het resultaat is van het harde werk en samenwerken van iedereen. Nu we naar ons tweede jaar kijken, hopen we dit te kunnen blijven doen, terwijl we gebruik willen maken van het record-brekende wereldwijde bereik van BLAST Premier om de nieuwste producten en audio-expertise van EPOS te helpen promoten.”
 
Maja Sand-Grimnitz, Head of Global Marketing, Gaming bij EPOS, zegt: “We zijn verheugd om onze samenwerking met BLAST Premier voort te zetten. Het eerste jaar van onze samenwerking heeft de aandacht gevestigd op het belang van audio en communicatie op het hoogste competitieniveau. BLAST Premier en EPOS passen uitstekend bij elkaar als premium merken in hun respectievelijke gebieden en we kijken ernaar uit om boeiende content van hoge kwaliteit te blijven bieden aan de fans.”
 
BLAST Premier 2021 begint volgende week en verenigt alle grote toernooien, biedt kansen aan alle regio’s en kroont uiteindelijk de wereldkampioenen van Counter-Strike. Volgend jaar zullen maximaal 32 teams deelnemen aan de zeven BLAST Premier-evenementen, met mogelijk 80 teams die het tegen elkaar opnemen in de kwalificatie-evenementen. Dit betekent dat er in het 2021 seizoen tot wel 286 wedstrijden kunnen plaatsvinden, verspreid over het kalenderjaar, met een gecombineerde prijzenpot van $ 2.475.000.

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x