Tarisland, de komende platformonafhankelijke MMORPG, heeft vandaag een interviewvideo met de ontwikkelaars uitgebracht die een diepgaand inzicht biedt in de creatie van de game.
Bekijk hier het interview met de ontwikkelaar:
Onderwerpen die in de video aan bod komen zijn onder meer:
Hoe de visie van Tarisland als ideale MMORPG is beïnvloed door een diepe liefde voor het genre en de unieke gedeelde ervaringen die spelers ermee kunnen hebben.
Hoe de ontwikkeling van een pc-versie naast de mobiele versie vanaf het begin werd geïnitieerd, en hoe elk platform een versie krijgt die het beste aansluit bij de behoeften, wensen en speelgewoonten van de spelers.
“Wat de UI- en UE-ervaring betreft, hebben we verschillende schermindelingen en bedieningslogica aangepast op basis van de gewoonten van platformonafhankelijke spelers. We hopen dat de pc-versie het meeslepende gevoel van een MMO en de ultieme ervaring van het plunderen van kerkers kan vastleggen, terwijl de mobiele versie kan voldoen aan de behoeften van dagelijkse taken en kaartverkenning”, vat Yangmin, Game Director van Tarisland samen.
Hoe de ontwikkelaars een unieke en diverse wereld willen creëren vol meeslepende verhalen, wereldverkenningsavonturen, uitdagende voorbeelden en grootse slagvelden.
Hoe de muziek uit de onlangs aangekondigde samenwerking met de wereldberoemde componist Russell Brower een integraal onderdeel zal worden van de wereldervaring van de speler.
Hoe belangrijk het is voor de ontwikkelaars om een MMO te maken die geen pay-to-win of overmatig slijpen vereist.
De tweede gesloten bèta voor Tarisland begint op 15 november.