Digital Matters Publishing (DMP) is opgericht door de Britse gamefanaten, Spencer Crossley (SCEE, Warner Bros., Hasbro) en Mark Reed (Heaven Media), om een nieuwe dimensie aan digitaal publiceren te geven. Door het beste merkbeheer in zijn klasse te combineren met een wereldwijde bron van marketingexperts, kan DMP het soort middelen leveren dat gewoonlijk is gereserveerd voor AAA-titels voor opwindende nieuwe projecten van ambitieuze, jongere studio’s.
Digital Matters is gebaseerd op een simpele overtuiging: de indiegames van tegenwoordig hebben een marketingprobleem. Nu de concurrentie heviger is en ontdekking uitdagender dan ooit, is het maken van een geweldige game niet langer genoeg, en het belang van marketing om een game te helpen zijn commerciële potentieel te bereiken, kan niet genoeg worden benadrukt.
Onder leiding van CEO Spencer Crossley, een veteraan in de branche die heeft geholpen bij het bouwen van enkele van de meest succesvolle franchises en startups in games en wordt ondersteund door meer dan 100 medewerkers in meerdere kantoren over de hele wereld, is de missie van Digital Matters duidelijk: marketing centraal stellen . Dit betekent dat je indie-ontwikkelaars moet behandelen als supersterren en hun games als wereldwijde franchises, en geweldige game-ervaringen moet helpen hun publiek effectiever dan ooit tevoren te vinden.
DMP brengt deze decennia aan publicatie-ervaring samen met een van de grootste internationale gaming-marketingbureaus, Heaven Media. Door samen te werken met hun wereldwijde netwerk van commerciële, hardware- en randapparatuurpartners, kan DMP de lancering en het langetermijnpotentieel van nieuwe titels volledig realiseren.
Door gebruik te maken van partnerschappen, inhoud te produceren, te integreren in evenementen, influencers te activeren, sociale media te netwerken en toegang te krijgen tot ons grote en toegewijde PR-team, kan Digital Matters middelen en kennis bieden waar de meeste kleinere ontwikkelaars geen toegang toe hebben, samen met commerciële expertise en hulp.
Spencer Crossley merkte op: ‘We geven ontwikkelaars toegang tot enorme middelen en expertise en nog belangrijker, we behandelen ze als de supersterren die ze zullen worden. Door financiering voor ontwikkeling, marketingexpertise en een schat aan publicatie-ervaring hebben we de faciliteiten om succesverhalen te creëren en het beste uit games en ontwikkelaars te halen.’
Digital Matters Publishing zal van 26 t/m 28 oktober te zien zijn op de Develop:Brighton-conferentie om te praten met ontwikkelaars en wat zij kunnen bieden om hun projecten te ondersteunen.
272
previous post
eFootball komt vandaag uit!
Abonneer
Inloggen
0 Reacties
Oudste