Home Gaming Digital Foundry test verschil ray tracing tussen PC- en Xbox Series X/S-versie van Watch Dogs Legion

Digital Foundry test verschil ray tracing tussen PC- en Xbox Series X/S-versie van Watch Dogs Legion

by Jos Vis

Ray tracing is één van de nieuwe features op de next gen-consoles en voegt bij bepaalde spellen een realistische lichtval of reflecties toe. Dat de console-versies van ray tracing niet zo ver gaan als die van peperdure grafische pc-kaarten is natuurlijk geen raketleer, maar hoe verhoudt het zich in de praktijk?

Digital Foundry testte de PC- en Xbox Series X/S-versies van Watch Dogs Legion en daarbij viel het een en ander op. Neem daarbij wel in acht dat dit gaat om een launch-game en dat men meestal later in een consolegeneratie meer uit consoles weet te halen.

[youtuve v=_BN_wjO2M9Q]

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x