Home GamingAndroid Defending Requires Strategy: Rush Royale, de populaire mobiele game, start een campagne met Squid Game-ster Heo Sung-Tae

Defending Requires Strategy: Rush Royale, de populaire mobiele game, start een campagne met Squid Game-ster Heo Sung-Tae

by Mark van Truijen

MY.GAMES, een toonaangevende Europese ontwikkelaar en uitgever van videogames, heeft vandaag een grote samenwerking aangekondigd voor zijn populaire mobiele game Rush Royale. De samenwerking omvat korte video’s met daarin de ster van Squid Game, Heo Sung-Tae, en de bekende komische acteur Ko Kyu-Pil. Ook bevatten de video’s de kenmerkende Rush Royale-stijl, samen met speciale in-game activiteiten voor spelers. De campagne genaamd ‘Defending Requires Strategy’ loopt van 8 februari, voorafgaand aan de viering van het Lunar New Year, tot en met maart 2024.

We zijn verheugd om onze belangrijke samenwerking aan te kondigen met de gerenommeerde Koreaanse acteurs Heo Sung-Tae en Ko Kyu-Pil voor Rush Royale, onze populaire mobiele game. Zuid-Korea heeft zich bewezen als een bolwerk voor onze community en we zijn oprecht dankbaar voor de onvoorwaardelijke liefde en toewijding die onze spelers blijven tonen voor de game,” zei Ruslan Almukhametov, CMO Rush Royale bij MY.GAMES. “Met veel leuke, opwindende evenementen en content voor de campagne ‘Defending Requires Strategy’, streven we ernaar om de game-ervaring nog plezieriger te maken voor onze groeiende community in Zuid-Korea.”

Het eerste deel van de campagne viert het Lunar New Year met een speciale wedstrijd waar spelers worden uitgenodigd hun gedachten en suggesties over de game te delen. Dit draagt bij aan de voortdurende ontwikkeling van de game. Als blijk van waardering hebben 10 gelukkige deelnemers de kans exclusieve Rush Royale-items te ontvangen, samen met handtekeningen van Heo Sung-Tae en Ko Kyu-Pil. Hiermee willen de ontwikkelaars een persoonlijk tintje aan de game-ervaring toevoegen. Daarnaast ontvangen 20 deelnemers elk 200 kristallen, wat hun in-game avontuur verbetert. De wedstrijd loopt van 10 februari tot en met 20 februari.

Gedurende de feestelijke periode in de game krijgen alle spelers de kans om een uniek thematisch avatar te verdienen, speciaal gemaakt voor de viering van het Lunar New Year. Daarnaast krijgen spelers een speciale nieuwjaarsgroet te zien van Heo Sung-Tae en Ko Kyu-Pil.

Heo Sung-Tae, de Zuid-Koreaanse acteur bekend van Squid Game, zegt: “Rush Royale is echt een schattig, leuk en opwindende game dat leeftijdsbarrières overstijgt. Of je nu 7 bent of eind 30 bent, ik geloof dat iedereen ervan gaat genieten. Het was geweldig om de campagnevideo’s op te nemen, vooral omdat ik mijn kindertijd kon herbeleven door met kinderen te werken. Aan alle Rush Royale-spelers – maak je klaar voor een opwindende ervaring en veel plezier!”

Ko Kuy-Pil, de Zuid-Koreaanse komische acteur, zegt: “Het filmen voor de Rush Royale-commercial was een absoluut genot voor mij en het is werkelijk een eer om deel uit te maken van de game. Aan alle Rush Royale-spelers, mijn warme wensen. Speel de game met enthousiasme, level up en geniet van de ervaring.”

Rush Royale, een strategisch tower defense-game met elementen van een collectible card game, behaalde in 2023 een record aan spelerbetrokkenheid met meer dan 73 miljoen installaties. Hiermee heeft de game een nummer 1 positie in het genre van de Tower Defence Strategie bevestigd, volgens data.ai. De game combineert boeiende gameplay met diverse mogelijkheden voor spelers om winst te behalen en het geniet van significante updates en evenementen gedurende het hele jaar.

Rush Royale is beschikbaar op zowel Android als iOS platforms.

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x